جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فروشگاه «فاطیما»، ارائه دهنده پوشاک اسلامی و محجوب در ایتالیا افتتاح می شود

حوزه/ یک بانوی مسلمان ایتالیایی به راه اندازی نخستین فروشگاه اسلامی و محجبه در سطح بالا در شهر کانتو در ایتالیا اقدام کرده است که قرار است 1 سپتامبر رسما آغاز به کار کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از دیلی مسلم، بانوی مسلمان ایتالیایی در ماه سپتامبر، نخستین فروشگاه پوشاک اسلامی و محجبه در سطح بالا را در این کشور راه اندازی می کند.

این فروشگاه پوشاک اسلامی با بالاترین استانداردهای کیفیتی در  سطح ایتالیا بی نظیر خواهد بود. موسس فروشگاه «فاطیما» بانوی مسلمان فاطیما اسماء پاکیوتی می باشد که برای نخستین بار فعالیت فروش البسه و پوشاک محجوب را به صورت اینترنتی آغاز کرد.

اسماء فروشنده مسلمان ضمن بیان اینکه بانوان مسلمان ایتالیایی از این پس دسترسی بهتری به لباس های محجوب خواهند داشت خاطر نشان کرد که فضای این فروشگاه نیز قرار است عطر و بوی متفاوتی از دیگر مغازه های غیراسلامی داشته باشد و جو امن و خصوصی برای زنان مسلمان فراهم خواهد ساخت.

فروشگاه فاطیما قرار است 1 سپتامبر در شهر کانتو در استان کومو در ایتالیا افتتاح شود. این فروشگاه اسلامی در خیابان جی ماتئوتی، یکی از شناخته شده ترین و معتبرترین خیابان های شهر واقع شده و به مسلمانان خدمات رسانی خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha