جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ارزیابی اساتید

سالالی از برگزاری ارزیابی اساتید متقاضی تدریس در مدارس علمیه خواهران در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سکینه سالالی صبح امروز در حاشیه برگزاری جلسه ارزیابی اساتید، گفت: جلسه بررسی و ارزیابی اساتید متقاضی تدریس در مدارس علمیه خواهران استان بوشهر، با حضور اساتید ارزیاب حجت الاسلام و المسلمین رضا خدری، حجت الاسلام محمد گله گیری و خانم امامزاده، در مدیریت استانی برگزار شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان بوشهر افزود: ۳۹ نفر از داوطلبان با مدرک کارشناسی ارشد برای تدریس در مقطع سطح ۲ در حوزه علمیه خواهران در حال ارزیابی هستند.

سالالی  با بیان این که اساتید ارزیابی شده در ۱۰ مدرسه علمیه خواهران استان مشغول به تدریس خواهند شد، خاطر نشان شد: ارزیابی اساتید به مدت دو روز در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان بوشهر برگزار می شود.

وی تصریح کرد: متقاضیان تدریس در گرایش های مختلف فقه و اصول، تفسیر، علوم بلاغی، علوم قرآنی، عقاید و کلام، ادبیات عرب، فلسفه و منطق، تاریخ تحلیلی، تاریخ معاصر، تاریخ اسلام، اخلاق، زن در اسلام، نظام خانواده، حدیث شناسی، فرق و مذاهب، نظام سیاسی، تاریخ تشیع، سیره تربیتی، نهج البلاغه و صحیفه  سجادیه  مورد ارزیابی قرار می گیرند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با بیان اینکه جلسه ارزیابی متقاضیان در دو بخش علمی و مهارتی انجام می گیرد، گفت: اساتید ضمن ارزیابی علمی، به تدریس آزمایشی سرفصل های تعیین شده نیز پرداختند تا علاوه بر مشخص شدن سطح علمی، میزان تسلط بر متن و موضوع، فن بیان، مهارت های تدریسی، نحوه ارتباط با مخاطب این اساتید نیز مشخص شود.

وی در پایان با بیان اینکه اساتید ارزیابی شده به درخواست نیاز مدارس مورد ارزیابی قرار می گیرند، خاطرنشان شد: نتیجه ارزیابی پس از ثبت اطلاعات در سامانه اساتید مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران در ترم جدید سال جاری در مدارس علمیه مورد نظر مشغول به تدریس خواهند شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha