پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ عبدالمهدی کربلایی

حوزه/ شیخ کربلایی گفت: عکس همانند سینما و تئاتر و تالیف و نویسندگی یک نعمت و فرصت است که لازم است تا حد ممکن در تمام این هنرها نوآوری صورت بگیرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه حجت الاسلام و المسلمین عبدالمهدی کربلایی نماینده آیت الله سیستانی و تولیت آستان مقدس حسینی در مراسم افتتاحیه اولین مسابقه بین المللی برترین عکس با موضوع زیارت اربعین که توسط آستان مقدس حسینی برگزار شد، هنرمندان و تصویربرداران را دعوت کرد به گونه ای هوشمندانه کار کنند که هنر آنها بر جامعه و مخاطبان آنها تاثیر بگذارد و از دیدن آثار آنها به اندیشه و فکر منتقل شوند.

وی افزود: آستان مقدس حسینی از طریق این مسابقات و از طریق ابزار هنر تلاش می کند پیام انسانی مبتنی بر ارزش های دینی را به مخاطبان برساند و ما از شرکت کنندگان در این مسابقات می خواهیم در کار خود اهل فکر و اندیشه باشند تا آن فکر را از طریق آثار خود به مردم منتقل کنند.

تولیت آستان مقدس حسینی گفت: عکس همانند سینما و تئاتر و تالیف و نویسندگی یک نعمت و فرصت است که لازم است تا حد ممکن در تمام این هنرها نوآوری صورت بگیرد، زیرا تصویربرداری از ابزارهایی است که نسبت به نویسندگی توان بالایی در رساندن پیام و اندیشه به مخاطب دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha