پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 859552
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
آیین تجلیل از منتخبان جشنواره مالک اشتر که درمحل حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه
آیین تجلیل از منتخبان جشنواره مالک اشتر که درمحل حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اُفق فکری جوانان بسیجی در عصر حاضر، گفت: کارنامه سپاه پاسداران قابل تقدیر است و بحمدالله سپاه و دیگر نیروهای مسلح ایران اسلامی با پشتیبانی ملت، استکبار جهانی را به زانو درآورده است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، روز دوشنبه در آیین تجلیل از منتخبان جشنواره مالک اشتر که در محل حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه برگزار شد، گفت: کارنامه سپاه پاسداران قابل تقدیر است  و بحمدالله سپاه و دیگر نیروهای مسلح ایران اسلامی با پشتیبانی ملت، استکبار جهانی را به زانو درآورده و اقتدار نظام اسلامی را در منطقه به جهانیان ثابت کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه از صلابت و اقتدار سپاهیان سخن به میان آورد و گفت: بالاترین تشویق برای شما این است که آمریکا را عصبانی کرده اید و از حضور و گسترش تفکر و روحیه شما در منطقه واهمه دارد و شما را تحریم کرده  .

وی تصریح کرد: بالاترین خدمت، خدمت به اسلام، رسول الله(ص) و خدمت به نسل جوان است.

سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه نیز در این مراسم طی سخنانی گفت: آن چیزی که باید بستر زیر ساخت اصلی سپاه قرار گیرد، شایستگی های پاسداری است.

وی افزود: در جشنواره مالک اشتر، اخلاق ، معنویت و توجه به روحیه جهادی به چشم می خورد، زیرا اعتقاد داریم اشراف یک مؤلفه  قوی برای موفقیت سازمان است.

گفتنی است، در جشنواره مالک اشتر از رده های برتر بسیجی و پاسدار تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha