سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبادی

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه مبلغ باید در سخنرانی خود اولویت را در دستور کار قرار دهد، گفت: باید سخنان مبلغین براساس مسائل روز کشور و جهان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، امروز در نشستی با اعضای شورای جامع تبلیغ استان خراسان جنوبی با بیان اینکه مسئله تبلیغ از اهم مسائل است، گفت: اگر حقایق آنچنان که هست به مردم نرسد، دشمن سوء استفاده خواهد کرد.

وی با بیان اینکه نمونه حق و عدل بین دوست و دشمن از حضرت علی(علیه السلام) و اسوه باطلی همچون معاویه آشکار است، افزود: وقتی صحنه تبلیغ دست دشمن و شیاطین باشد، حق و عدل غریب می‌ماند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه در آخرالزمان شرایط تبلیغ فرق دارد، گفت: اگر بخواهیم تبلیغات موثر داشته باشیم، با فرصت های زمانی، مخاطبین خوب و مکتب خوبی که داریم باید تبلیغ به صورت علمی و با طرح و زمینه سازی قبلی انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه در امر تبلیغات منابع بسیار مهم است، اظهارداشت: اطلاعات به روز در صحنه بین المللی، منطقه ای و داخلی لازم است، چراکه مبلغ در سخنان خود باید مصداقی صحبت کند.

وی تاکید کرد: در شرایط امروز جامعه، برای آگاهی از منابع بین المللی، نیاز داریم به گروهی که اینها در شبانه روز رسانه های خارجی و داخلی را رصد کنند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه مبلغ مانند سرباز است که باید پشتیبانی شود، افزود: باید امروز اولویت ها برای تبلیغ مشخص و کار شروع شود.

وی با بیان اینکه دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در این چهل سال باید تبلیغ شود، افزود: دشمن مجهز به دروغ و تهمت و فضای مجازی است؛ امروز بعد از آن همه خیانت و جنایت علیه ملت ها بشارت پیروزی لحظه ای است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه آینده خیلی روشن تر از امروز است، افزود: اینها باید برای مردم تبیین شود.

حجت الاسلام والملسمین عبادی با بیان اینکه مبلغ باید در سخنرانی خود اولویت را در دستور کار قرار دهد، گفت: باید براساس اولویت های روز صحبت کرد.

انتهای پیام/ ش 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha