جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کربلا

حوزه/ موسسه وارث الانبیا مختص تربیت مبلغان وابسته به آستان مقدس حسینی میزبان هیئتی از دانشجویان دانشگاه های فرانسه، کانادا، ماداگاسکار و موریس شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، موسسه وارث الانبیا مختص تربیت مبلغان وابسته به آستان مقدس حسینی میزبان هیئتی از دانشجویان دانشگاه های فرانسه، کانادا، ماداگاسکار و موریس شد.

شیخ احمد العاملی مدیر این موسسه گفت: این میزبانی در جهت  برگزاری دوره معرفتی و معنوی از طریق موسسه وارث الانبیا (ع) است.

وی افزود: این میزبانی شامل بازدید و آشنایی با مراکز علمی دانشگاه وارث الانبیا و الزهرا (س) و موسسات آستان های مقدس حسینی و عباسی، درس های معرفتی و دیدار با شیخ عبد المهدی کربلایی تولیت آستان مقدس حسینی و زیارت حرم ائمه اطهار (ع) در نجف اشرف، کاظمین و سامرا بود.

العاملی اشاره کرد: این دوره ها در چارچوب توافق نامه هایی است که موسسه وارث الانبیا با تعدادی از مراکز و موسسات علمی داخل و خارج عراق به ویژه ماداگاسکار، سنگال، کامرون و ساح عاج به امضا رسانده است و این اقدام برای گسترش رسالت اسلام و علوم اهل بیت (علیهم السلام) و توشه گیری از عطرسید الشهدا (ع) بوده و  دوره های این چنینی برای کشور ها و موسسه های دیگر برگزار ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha