جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ نبیل قاووق

حوزه/ شیخ نبیل قاووق تاکید کرد: مقاومت معادله ها را علیه رژیم صهیونیستی تحمیل می کند و اسرائیل در محدوده نقشه ای است که سید حسن نصر الله گفته است؛ زیرا آنان سید نصر الله را قبول دارند، امّا نتانیاهو را باور ندارند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله طی مراسمی گفت: مقاومت زیباترین جلوه های مجد، اقتدار و  پیروزی را در لبنان رقم زد، امّا اختلافات، تحریک، تعطیلی دولت چهره زشتی از لبنان ارائه می دهد که غرق در بحران های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی است.

وی تاکید کرد: مقاومت معادله ها را علیه رژیم صهیونیستی می سازد و تحمیل می کند و اسرائیل در محدوده ای نقشه ای است که سید حسن نصر الله گفته است؛ زیرا آنان سید نصر الله را قبول دارند، امّا نتانیاهو را باور ندارند.

شیخ قاووق ادامه داد: این سید نصر الله بود که خطوط طول و عرضی اهداف مقاومت را در جنگ آینده تعیین کرد، لذا ارتش اسرائیل امروز مشغول استحکام اطراف تأسیسات راهبردی و حیاتی در تل آویو و یافا و ایستگاه های برقی،آبی، گازی و اداره های رسمی است.

مقاومت در جنگ 33 روزه، هیبت اسرائیل را در هم شکست

عضو شورای مرکزی حزب الله اشاره کرد: مقاومت امروز با معادله های جدید که همان پیروزی بر دشمن تکفیری است، پیروزی خود را کامل می کند و از حمایت وطن و قدرت امت در مقابله با پروژه های اسرائیلی بیشتر بهره مند می شود و این عجیب نیست که نتانیاهو پروژه های عادی سازی روابط و حذف مسئله فلسطین را بسیار سخت می داند و این به خاطر افزایش قدرت حزب الله در لبنان است.

وی بیان داشت: مقاومت در جنگ 33 روزه، هیبت اسرائیل را در هم شکست و اکنون نیز همچنان هیبت اسرائیل در هم شکسته است و لبنان در سال 2006 میلادی عزتمند بود و اکنون بر عزّت آن افزوده شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha