پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مسجد شهر مکای در استرالیا مراسم درهای باز برگزار کرد

حوزه/ در نشست درهای باز که اخیرا در مسجد مکای در کوئینزلند برگزار شد، جمعی از افسران پلیس، نمایندگان پارلمانی و همچنین  شهردار شهر حضور داشتند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از mypolice، در مراسم روز درهای باز که در جامعه اسلامی شهر مکای در استان کوئینزلند در استرالیا برگزار شد، مسلمانان از اعضای پلیس شهر دعوت به عمل آوردند.

یکی از افسران پلیس درباره این بازدید از مسجد گفت: به همراه استیو اسمیت افسر ارشد به مسجد دعوت شده و در تور بازدید از مسجد شرکت کردیم و حقایق جدید زیادی راجع به مسلمانان و اسلام را آموختیم.

سپس امام جماعت مسجد احمدمحیب صدیق از ما استقبال به عمل آورد و ما سپس به سخنان اعضای متعدد جامعه اسلامی در رابطه با چندفرهنگی گوش فرا دادیم.

این افسر پلیس افزود: جامعه اسلامی مکای و اداره پلیس کوئینزلند رابطه قوی و مستحکمی دارند و ما به آینده امیدوار هستیم. من از جامعه اسلامی به خاطر مهربانی در برگزاری یک نشست جذاب و روشنگرانه قدردان هستم.

گفته می شود در این مراسم گرک ویلیامسون شهردار، ایمان اشرف و  دکتر کیث جوزف از اعضای محلی پارلمان کوئینزلند و دانشجویان رشته پزشکی به سخنرانی پرداختند.

در پایان نیز جلسه پرسش و پاسخی برای شرکت کنندگان برگزار گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha