پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حسن شمشادی

خبرنگار سابق صدا و سیما در سوریه و عراق و کارشناس و تحلیلگر رسانه تصریح کرد: خبرگزاری حوزه باید بکوشد که تریبون و صدای اسلام ناب در عرصه بین الملل باشد.

حسن شمشادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن تبریک فرارسیدن هفدهم مردادماه، روز خبرنگار اظهار داشت: رسانه های ما باید هر چه بیشتر و بهتر، در زمینه تبیین و ترویج معارف و آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) بکوشند و در این میان رسانه ای چون خبرگزاری حوزه باید تریبون این جریان در عرصه بین الملل باشد.

وی افزود: اگر صرفاً نگاه این خبرگزاری به حوزه علمیه قم باشد، مشخص است که انتظارات از این خبرگزاری برآورده نشده، چه آن که علاوه بر قم باید تحولات و اخبار حوزه های علمیه سراسر کشور و بلکه حوزه های مطرح جهان اسلام و تشیع مورد توجه این رسانه باشد.

این محقق و کارشناس رسانه همچنین گفت: البته خوشبختانه در سال های اخیر، گام های خوبی در خبرگزاری حوزه در این راستا برداشته شده اما این میزان کافی نیست و باید علاوه بر پوشش اخبار جاری حوزه های علمیه، برنامه ریزی و سیاست گذاری خبرگزاری حوزه معطوف به تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و آموزه های برآمده از اسلام ناب شود.

 وی بیان داشت: در عین حال رسانه رسمی حوزه نباید از مطالبات حوزویان و تبیین دیدگاه اساتید و بزرگان حوزه غافل شود که خوشبختانه در این راستا نیز کارهای خوبی را در چند وقت اخیر شاهد بوده ایم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha