شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مسلمانان کنیایی جانشان را برای نجات کارگران مسیحی به خطر انداختند

حوزه/ جمعی از شهروندان مسلمان در کوتولای کنیا که از حمله قریب الوقوع شبه نظامیان الشباب مطلع شده بودند، جانشان را به خطر انداختند تا به 20 کارگر مسیحی هشدار داده و آنان را نجات دهند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از cbn، مسلمانان کنیا با به خطر انداختن جانشان به هموطنان مسیحی از حمله شبه نظامیان الشباب هشدار داده و موفق شدند زندگی 20 تن از مسیحیان را نجات دهند. گروهی از مسیحیان در محل ساخت  و ساز بیمارستان دولتی در کوتولا در کنیا مشغول کار بودند، که مسلمانان به آنان درباره حمله قریب الوقوع تروریست های الشباب هشدار داده و موفق شدند پیش از ورود شبه نظامیان به محل آنان را به مکان امنی برساندند.

این حمله در 21 جولای توسط گروه تروریستی به وقوع پیوست و ساکنان محلی که از نقشه تروریست ها مطلع شدند با به خطر انداختن جانشان برای هشدار به مسیحیان به محل رفتند. گفتنی است کوتولو در شهرستان ماندرا در شمال شرقی گوشه کنیا واقع شده است. این منطقه در مرض سومالی، با اکثریت مسلمان نشین واقع شده است.

محمد بیریک کمیسر منطقه ای شمال شرقی به رسانه های خبری گفت: آنها با افراد مسلح که به محل وارد شده بودن نیز مقابله کردند و مانع شدند که آن ها به خواسته خودشان برسند. خوشبختانه کسی مجروح نشد و آن ها نیز ناکام ماندند.

یکی از کارگران گفت: خدا را شرکت که از یک حمام خون دیگر جلوگیری شد. خدا کند چنین اقداماتی در اینجا باب شود. برای کسانی که دست به چنین اقدام جسورانه ای زدند و ما را نجات دادند دعا می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha