پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تقدیر از خبرنگاران

حوزه/ در آستانه 17 مرداد و روز خبرنگار، آیین گرامیداشت روز خبرنگار و رونمایی از سایت جدید خبرگزاری حوزه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در آستانه 17 مرداد، روز خبرنگار، صبح امروز با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور و فعالان رسانه رسمی حوزه های علمیه، آئین بزرگداشت روز خبرنگار و رونمایی از سایت جدید این خبرگزاری برگزار شد.

در ادامه حسن صدرایی عارف سردبیر خبرگزاری حوزه در دقایقی به ذکر برنامه ها و عملکرد این خبرگزاری در دو سال اخیر پرداخت.حجت الاسلام عزیزی سردبیر هفته نامه  افق حوزه نیز در این مراسم به ذکر مباحثی پیرامون فعالیت های این نشریه در بخش های خبری، علمی و فرهنگی و صفحات ویژه آن پرداخت.

سید مهدی موسوی از خبرنگاران خبرگزاری حوزه نیز در سخنانی به نمایندگی از خبرنگاران و عکاسان به مشکلات و سختی های عرصه خبر و این صنف پرداخت.

در این مراسم علاوه بر آیت الله اعرافی، حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری رئیس مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه و مدیر عامل خبرگزاری و مدیر مسئول افق حوزه نیز حضور داشت که در دقایقی به بیان ظرفیت ها و خدمات رسانه رسمی حوزه های علمیه  پرداخت.
گفتنی است: در ادامه  آیت الله اعرافی به بیان نکاتی پیرامون جایگاه خبر و خبر رسانی و رسالت های رسانه های رسمی حوزه پرداخت و در پایان  از سایت جدید خبرگزاری حوزه رونمایی شد.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha