پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نشست نماینده ولی فقیه در هرمزگان با فرماندهان پایگاه ها، مسئولان نیروی انسانی ومسئولان تحلیل و بررسی بسیج طلاب و روحانیان سپاه امام سجاد علیه السلام در سطح شهرستانها و مرکز استان در سالن شهید حاجبی سپ

حوزه/حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: سیاسی بازی و سیاست زدگی برای حوزویان سم است، اما قدرت تحلیل سیاسی از لوازم حرکت طلاب برای نقش آفرینی در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده، در نشست فرماندهان پایگاه ها، مسئولان نیروی انسانی ومسئولان تحلیل و بررسی بسیج طلاب و روحانیان سپاه امام سجاد علیه السلام در سطح شهرستانها و مرکز استان که در سالن شهید حاجبی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان برگزار شد، بیان داشت: وجود بصیرت افزایی و بالا بردن سطح سیاسی طلاب از ضروریات در حوزه های علمیه است و بسیج طلاب نقش مهمی در این زمینه دارد و ناتوانی در تحلیل سیاسی موجب عقب ماندگی در جامعه خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، سیاست زدگی و سیاسی بازی را برای طلاب مضر دانست و افزود: قدرت تحلیل سیاسی از لوازم حرکت طلاب برای نقش آفرینی در جامعه است.

استاد حوزه علمیه هرمزگان تاکید کرد: برای رشد سیاسی طلاب، باید از خبرنامه ها، مباحث جمع بندی و طبقه بندی شده، برگزاری همایش های لازم، بهره برد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه باید مراقب بود که حوزه های علمیه، به حوزه سکولار تبدیل نشود، گفت: طلاب هر هفته باید از مباحث کلی نظام و فرمایش های رهبر معظم انقلاب مدظله العالی باخبر شده و موضوع های مهم را از صحبت های رهبری و از محورهای بیانیه گام دوم انقلاب استخراج کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده، وجود پایگاه بسیج طلاب در مدارس علمیه را سبب هم افزایی با معاونت فرهنگی مدرسه دانست و خاطر نشان شد: پایگاه بسیج و واحد فرهنگی در حوزه های علمیه باید مکمل هم شده و بسیج مرکز ثقل فعالیت های فرهنگی قرار گیرد.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به وظایف سنگین طلاب بسیجی، تصریح کرد: حوزه های علمیه خواهران و برادران نیازمند هم افزایی در امکانات و برنامه های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی در جهت کاهش هزینه ها هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha