جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاونت طلاب حوزه علمیه قزوین

معاونت امور طلاب حوزه علمیه قزوین گفت:خبرنگاران در دوران دفاع مقدس با اسلحه دوربین، همراه و همیار رزمندگان در جبهه های حق علیه باطل بودند.

حجت الاسلام علاالدین صفی خانی در حاشیه بازدید از دفتر خبرگزاری «حوزه» در قزوین  به خبرنگار ما گفت: گسترش امید در جامعه از مهمترین وظایف رسانه ها در عصر کنونی است وخبرنگاران باید اخبار امید بخش را همراه با مطالب واقعی را منتشر نمایند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: خبرنگاران مسئولیت سنگین جهت دهی صحیح افکار عمومی را بر عهده دارند، از این رو کار رسانه بسیار مهم، حساس و تاثیرگذار است.

حجت الاسلام صفی خانی عنوان کرد: هیچ کلامی از زبان صادر نمی شود، جز آن که فرشتگان آن را می نویسند و اگر خبرنگار و یا رسانه ای بتواند مشکلات مردم را به گوش مسئولان برساند، حرکتی ارزشمند و ماندگار محسوب شده و نزد خدای متعال اجر وثواب فراوانی به همراه خواهد داشت.

خبرگزاری حوزه، از رسانه های موفق در کشور است

 مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین هم در بازدید از دفتر خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه، به تاثیرگذاری خبرگزاری حوزه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه خبرگزاری حوزه، از رسانه های موفق در کشور است.

وی اظهار کرد: نمایندگی خبرگزاری حوزه در قزوین در انعکاس برنامه ها و فعالیتهای مدارس علمیه خواهران استان، نقش خوب و ارزشمندی داشته که جای قدردانی دارد.

حجت الاسلام کاظم لوبیان کرد: امروز خبرنگاران زبان گویای مردم هستند، چرا که با ظرافت و نکته سنجی دقیق مسائل را شناسایی و خواستار رفع مشکلات می شوند.

انتهای پیام



 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha