پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ششمین نشست معاونین آموزش مدارس گیلان

حوزه/ بر اساس مصوبه شورای معاونین آموزش مدارس علمیه استان، آئین افتتاح سال تحصیلی 99-1398 حوزه علمیه گیلان سوم شهریور ماه در مصلای رشت و با حضور طلاب، اساتید و نماینده ولی فقیه در استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در رشت؛ ششمین نشست معاونین آموزش مدارس علمیه گیلان، در سالن جلسات مدرسه علمیه امیرالمومنین علیه السلام رشت برگزار شد.

حجت الاسلام حمیدرضا صابرپور، معاون آموزش حوزه علمیه گیلان در این نشست با اشاره به نزدیکی شروع سال تحصیلی جدید و ضرورت تدوین برنامه و تقویم آموزشی مدوّن، اظهار داشت: دقت و اجرایی بودن تقویم های آموزشی دو نکته ای است که در طراحی آنها باید ملاک قرار بگیرد، چرا که عدم تحقق کامل این تقویم، آسیب های آموزشی و پژوهشی را برای طلاب در پی خواهد داشت.

معاون آموزش حوزه علمیه گیلان در ادامه با تاکید بر لحاظ نمودن شرایط مدرسه و طلاب هر منطقه در برنامه ریزی برای سال جدید، خاطرنشان کرد: انتظار ما این است که حداقلِ ساعات کلاس برگزار شده برای هر درس، کاملا مطابق با برنامه آموزشی تعریف شده حوزه های علمیه باشد و بر این اساس ضروری است که معاونین محترم آموزش، در تدوین تقویم آموزشی خود به شرایط و برنامه های هر مدرسه توجه نمایند.

بررسی مسائل و مشکلات مدارس علمیه استان و ارائه پیشنهادات جهت بهبود مسائل آموزشی حوزه علمیه گیلان، بخش بعدی این نشست بود.

لازم به ذکر است بر اساس مصوبه شورای معاونین آموزش مدارس علمیه استان، آئین افتتاح سال تحصیلی 99-1398 حوزه علمیه گیلان سوم شهریور ماه در مصلّی رشت و با حضور طلاب، اساتید و نماینده ولی فقیه در استان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha