جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مصاحبه داوطلبان طرح طلبه معلم در حاجی آباد استان هرمزگان

حوزه/معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران هرمزگان از برگزاری مصاحبه داوطلبان طرح طلبه معلم شهرستان حاجی آباد و گزینش آن ها برای حضور در دوره تربیت مربی طرح «طلبه معلم» در هرمزگان خبر داد.

راضیه سلطان عباسی ندوشن ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، در حاشیه برگزاری مصاحبه داوطلبان طرح مربی طلبه حاجی آباد، بیان داشت: این طرح زیر نظر موسسه آموزشی فرهنگی راهیان کوثر سپاه با هدف جذب طلاب مستعد و فعال در آموزش و پرورش و ارائه آموزش های فرهنگی و اعتقادی در بین دانش آموزان است.

وی با بیان اینکه امروز ۱۳ نفر از دانش آموخته های حوزه علمیه خواهران حاجی آباد در این طرح در دو نوبت صبح و عصر مورد مصاحبه قرار خواهند گرفت، افزود: مصاحبه داوطلبان طرح مربی طلبه در شهرستان میناب، جزیره قشم و کیش نیز در روزهای آینده در مدارس آن ها انجام خواهد شد.

 عباسی با اشاره به شرایط ارزیابی داوطلبان طرح طلبه معلم، تاکید کرد: داشتن تجربه ارتباطی و تربیتی موثر در مجموعه های فرهنگی از جمله بسیج، هیئت ها، مساجد، مدرسه ها و ... و مجرد بودن و یا متاهل به شرط سکونت در قم به مدت یک سال از جمله شرایط مورد ارزیابی داوطلبان طرح طلبه معلم است.

وی افزود: طلاب داوطلب پس از مصاحبه حضوری و عضویابی به مرحله گزینش معرفی شده و پس از طی دوره ۹ ماهه تربیت مربی و کسب نمرات ارزشیابی مورد نیاز، در مدرسه ای که توسط استان تعیین می شود به عنوان مربی در مقطع و پایه مورد نظر استان مشغول کار خواهند شد.

 عباسی افزود: طلاب بعد از پذیرش، در یک دوره کوتاه مدت سه روزه در استان و یک دوره بلند مدت در قم شرکت خواهند کرد و این دوره بر اساس مدت زمان مورد نیاز جهت توانمند سازی مربیان برای شروع تدریس در مدارس تعیین و حداکثر یک سال خواهد بود.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران هرمزگان در پایان تاکید کرد: از بین ۳۰ نفر از داوطلبان ۲۰ نفر جذب آموزش و پرورش شده و به مدت ۱۰ سال با مدارس راهیان کوثر همکاری خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha