جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: حوزویان کار تبلیغ و تدریس را بر عهده دارند و اگر تحقیق و پژوهش به خوبی انجام بگیرد، تبلیغ و تدریس خوبی خواهند داشت، چون با پشتوانه علمی همراه می شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، صبح امروز در جلسه شورای جشنواره علامه حلی که در مدیریت حوزه علمیه قزوین برگزار شد، امر پژوهش و تحقیق در بین طلاب و اساتید را مهم دانست و گفت: برای انجام پژوهش فکر بالنده و شهامت و از همه مهم تر برخورداری ازدانش و اطلاعات لازم و تمرین وممارست لازم است.

وی اظهار کرد: حوزویان کار تبلیغ و تدریس را بر عهده دارند و اگر تحقیق و پژوهش به خوبی انجام بگیرد، تبلیغ  و تدریس خوبی خواهند داشت، چون با پشتوانه علمی  همراه می شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین به برگزاری جشنواره علامه حلی اشاره کرد و افزود: روند غربالگری و ارزیابی آثار باید به نوعی انجام شود که افراد شرکت کننده ضمن آگاهی از نمرات و نقاط ضعف مقاله خود، راهنمایی های لازم را در راستای پیشرفت فرایند پژوهشی دریافت کنند

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بیان کرد: جوایز رتبه های مشترک در سطوح مختلف باید یکسان باشد تا در عین در نظر گرفتن تفاوت ها، رقابت برای فعالیت بهتر همچنان حفظ شود.

وی همچنین بر راه اندازی سامانه ای برای ارسال مقالات و آثار دانش پژوهان به جشنواره استانی علامه حلی تاکید کرد.

در ادامه این جلسه، حجت الاسلام رضا کاظم لو با بیان اینکه هدف از برگزاری چنین جشنوار هایی تقویت روحیه پژوهش و رفع ضعف های این عرصه است، خاطرنشان کرد: باید گزارش اشکالات آثار به دست صاحبان آثار برسد تا با رفع نواقص، در دوره های بعدی با انگیزه وقوت بیشتری حضور یابند.

راهیابی 107 اثر به مرحله استانی

 دبیر جشنواره استانی علامه حلی قزوین افزود: تعداد 297 اثر در جشنواره چهارم ثبت شد که از بین این آثار 107 اثر به مرحله استانی راه پیدا کرده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha