پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام رحیم صفری

حوزه/ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس با تأکید بر اینکه خبرنگاران باید بیانیه گام دوم انقلاب را تبلیغ و ترویج کنند، گفت: خبرنگاران در خط مقدم تحقق بیانیه گام دوم انقلاب هستند و می‌توانند اجرای این بیانیه را از مسئولان مطالبه کنند.

حجت‌الاسلام رحیم صفری گرایی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به فرارسیدن روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران در خط مقدم تحقق بیانیه گام دوم انقلاب هستند و می‌توانند اجرای این بیانیه را از مسئولان مطالبه کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه استان فارس با تأکید بر اینکه خبرنگاران باید بیانیه گام دوم انقلاب را تبلیغ و ترویج کنند، تصریح کرد: خبرنگاران باید بیانیه گام دوم انقلاب را از مسئولان در موضوع انتصاب و جوان‌گرایی به‌صورت جدی داشته باشند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تمدن سازی و جریان سازی نیز باید یکی دیگر از رسالت‌های خبرنگاران پس از ارائه بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری باشد، چراکه حضرت آقا تأکید بسیاری بر روی این موارد دارد.

حجت‌الاسلام صفری گرایی عنوان کرد: مه‌ترین موضوعاتی که اکنون به‌نظام مقدس اسلامی ضربه می‌زد وجود فسادهایی است که جوانان را از دین و انقلاب دور می‌کند، این موضوع نیز باید به‌عنوان مطالبه از مسئولان درخواست شود که چه گام‌هایی در این رابطه برداشته‌شده است.

وی افزود: اینکه خبرگزاری حوزه اخبار مربوط به بخش حوزوی و فرهنگی را در سطح استان پوشش می دهد، کار بسیار شایسته ای است که تاکنون به نحو احسن به آن پرداخته‌ است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha