شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام علیرضا ایمانی مقدم، معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع)

حوزه/ معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع) از تشکیل ستاد گام دوم انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: فعالیت این ستاد که متشکل از 40 نخبه علمی کشور است، از اول مهرماه 1398 آغاز می شود.

به گزارش خبرنگا  خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین  علیرضا ایمانی مقدم، معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع) پیش از ظهر امروز 15 مردادماه 1398 در کنفرانس خبری «گام دوم و ضرورت و الزامات عملکرد ستادی و جهادی» که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، با تبریک روز خبرنگار، بیان داشت: رسانه ها نقش جدی در رساندن پیام انقلاب دارند و خصوصا در بخش گام دوم انقلاب می توانند نقش مؤثری داشته و فضاسازی رسانه ای خوبی را رقم بزنند.

وی افزود: نقش رسانه ها در سرعت و دقت، جهت دهی ذهن مخاطب و فرهنگی سازی بسیار پررنگ است و این نقش در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب می تواند اثرگذار باشد.

معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع) از تشکیل ستاد گام دوم انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: فعالیت این ستاد که متشکل از 40 نخبه علمی کشور زیر 40 سال است، از اول مهرماه 1398 آغاز می شود و در این ستاد به دنبال بکارگیری ظرفیت های مختلف عرصه بین الملل، هماهنگی با اتحادیه رادیو و تلویزیون ها جهت تهیه مستندها و انجام کارهای علمی پژوهشی فاخر در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب هستیم.

وی با تأکید بر این که رسانه ها باید نقش مهم خود در بیانیه گام دوم انقلاب را به خوبی ایفا کنند، تصریح کرد: اگر در بحث تحقق گام دوم انقلاب تشکل رسانه ای قوی داشته باشیم، می توانیم به اهداف دست یابیم و ثمرات خوبی را مشاهده کنیم.

حجت الاسلام ایمانی مقدم با بیان این که رهبر معظم انقلاب بعد از رحلت امام خمینی(ره) چندین بار دست به قلم شده و بیانیه های خاصی را صادر کرده اند، ادامه داد: یکی از موارد، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که به دشمنان نشان داد جمهوری اسلامی ایران بعد از 40 سال حرف برای گفتن در سطح بسیار بالا دارد.

وی هدف بیانیه گام دوم انقلاب را رسیدن به جامعه عالی اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: در همین راستا در مجمع جهانی اهل بیت(ع) این بیانیه در دستور کار قرار گرفته تا به 8 زبان ترجمه و منتشر شود.

معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان این که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، نگاه حزبی به افراد ندارند و انقلابی و غیرانقلابی بودن را مورد توجه قرار داده اند، خاطرنشان کرد: یکی از نقاط استراتژیک بیانیه گام دوم این است که اسمی از قومیت یا مذهب خاصی نشده است و همه افراد را در بر می گیرد.

وی مبانی بیانیه گام دوم انقلاب را کاملا قرآنی دانست و گفت: با تحقیقات صورت گرفته از سوی حجت الاسلام والمسلمین قرائتی این مطلب ثابت شده است که مبانی و کلمات بیانیه گام دوم ریشه قرانی دارد و امیدواریم بتوانیم با تحقق بخشیدن این بیانیه، انقلاب را جهانی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رحیمی IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
    0 0
    جادارد فکری به حال باز نشسته های شاغل غیر قانونی در مجمع و مدیران چند شغله فعلی بشود و قانون مداری در این نهاد مقدس حاکم گردد.