پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید محمود علوی

حوزه/ وزیر اطلاعات گفت: این وزراتخانه برای مردم ایران اسلامی امنیت آور و برای دشمنان نظام اسلامی رعب آور است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی، امروز در همایش ائمه جمعه استان اصفهان گفت: اقدامات تأمین امنیت را تعطیل بردار ندانست و گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) در عرصه های مختلف به توفیقات خوبی رسیدند که بیان آن خوشحال کننده است و در مناسبت های مختلف به تصمیم سازان نظام ارائه می شود.

وزیر اطلاعات افزود: حکومت برای مردم تشکیل می شود و بر اساس فرهنگ اسلامی، امنیت، عدالت، کرامت، معیشت و حرمت باید برای همه آحاد جامعه تأمین شود بنابراین سرلوحه اقدامات وزارت اطلاعات از همان ابتدا تا کنون سه اصل شرع، قانون و اخلاق قرار گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین علوی گفت: در فعالیت های اطلاعاتی کار باید در چارچوب شرع باشد و این گونه عمل کردن موجبات آسیب را فراهم نمی کند و آمیختن اقدامات اطلاعاتی با اخلاق پیش برنده کارهاست.

وزیر اطلاعات، آینده پژوهی و پیشگیری از بحران و جلوگیری از تبدیل بحران اجتماعی به بحران سیاسی و بحران سیاسی به بحران امنیتی و اطلاع رسانی به مسئولان را مهمترین وظایف وزارت اطلاعات دانست و افزود: اسم وزارت اطلاعات برای خودی ها رعب آور نیست بلکه تروریست ها و دشمنان باید از هیمنه سربازان گمنام امام زمان(عج) بترسند.

حجت الاسلام و المسلمین علوی، با اشاره به نمونه هایی از اقدامات و موفقیت های وزارت اطلاعات گفت: بسیاری از مأموریت های وزارت اطلاعات قابل بیان نیست، اما به صورت حرفه ای متقن و مستند انجام می شود.

وزیر اطلاعات اقدامات دانش پایه اطلاعاتی، تقویت امکانات فنی و عملیاتی، افزایش دانش آموختگان دانشگاه تخصصی را از جمله فعالیت های انجام شده در دولت یازدهم و دوازدهم بیان کرد و گفت: اکنون وزارت اطلاعات در بین سرویس های اطلاعاتی جهان در جایگاه ممتاز قرار دارد.

حجت الاسلام و المسلمین علوی، بر شناسایی عوامل نفوذی تأکید کرد و افزود: به لطف خدا سربازان گمنام امام زمان (عج) در شناسایی این افراد دارای تخصص حرفه ای هستند و اقدامات آنان را زیر ذره بین دارند.     

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha