پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: کار خیران مدرسه ساز از این رو دارای اهمیت است که خداوند، انسان با علم و دانش را در ردیف علما قرار داده است، زیرا این افراد باعث روشنایی زندگی بشریت می شوند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، ظهر امروز در جشنواره خیّران مدرسه ساز و آیین تجلیل از این نیکوکاران استان کردستان که در محل کتابخانه عمومی امام خامنه ای سنندج برگزار گردید، بیان داشت: ساخت مدرسه از این لحاظ نزد خداوند متعال باارزش است که امکانات و وسایل تحصیل را برای جامعه پیش می آورد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: کار خیران مدرسه ساز از این رو دارای اهمیت است که خداوند انسان با علم و دانش را در ردیف علما قرار داده است، زیرا این افراد باعث روشنایی زندگی بشریت می شوند.

وی اضافه کرد: کسانی که از مال و دارایی خود برای کمک به جامعه، هزینه می کنند را باید انسانی باهوش و عاقل دانست، زیرا پس از مرگ هم نام نیکی از وی باقی می ماند و هم اینکه در آن دنیا مورد رحمت و بخشش خداوند متعال قرار می گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی گفت: هر کسی زکات خود را به روشی پرداخت می کند، لذا خیرین مدرسه ساز نیز با این کار خود، زکاتشان را به خوبی پرداخت می کنند و از این آزمایش بزرگ خداوند سربلند در می آیند.

نماینده مردم کردستان در مجلس شورای خبرگان رهبری گفت: همه می دانیم که در دنیایی که هستیم، همه فانی می باشیم، لذا با اعمال خیرخواهانه و خداپسندانه توسعه آن دنیای خود را در نزد خداوند متعال فراهم می کنیم.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: افرادی که از دنیا می‌روند، 2 گروه هستند، دسته‌ایی دلبسته به دنیا و دسته‌ایی دلبسته به رحمت الهی هستند که دسته دوم در روز قیامت در امنیت کامل و با بهترین وضع زندگی می‌کنند چرا که در دوران طول عمر خود در دنیا، همواره از یاد خدا غافل نشده و توشه آخرت خود را خوب بسته‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی گفت: کسی که در راه خیر از مال و ثروت خود گذشت می کند بدانید که هم از وجودی و هم معنوی به رشد معنوی و مادی رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha