جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان لبنان تصریح کرد: ما در برابر تحریم های آمریکا و در کنار جمهوری اسلامی ایران هستیم و ایران را الگوی تمامی کشور هایی که خواهان آزادی و استقلال هستند، می دانیم.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان  در نشست هفتگی خود با صدور بیانیه ای گفت: از اقدام دستگاه قضائیه نیجریه در آزادی شیخ ابراهیم زکزاکی رئیس جنبش اسلامی نیجریه و همسر وی و سفر آنان به هند برای دوره درمان ابراز رضایت می کنیم.

این تجمع افزود: از دولت نیجریه می خواهیم به خواسته های جنبش اسلامی توجه کند و به آن ها اجازه برپایی شعائر دینی را بدهد و با تمامی قدرت برای نابودی تروریسم تکفیری موسوم به "بوکوحرام" که مرتکب کشتار و هتک حرمت می شود، تلاش کند.

ما در برابر تحریم های آمریکا در کنار جمهوری اسلامی ایران هستیم

تجمع علما تصریح کرد: ما در برابر تحریم های آمریکا در کنار جمهوری اسلامی ایران هستیم و ایران را الگوی تمامی کشور هایی که خواهان آزادی، استقلال و حاکمیت هستند، می دانیم.

علمای لبنان با بیان اینکه تروریسم آمریکایی برای ملتی که برای شهادت عشق می ورزند، هیچ ارزشی ندارد، گفتند: تاریخ در جنگ ویتنام ثابت کرد که آمریکا در آن جنگ با خواری و ذلّت خارج شد، امّا ایران با قدرت بیشتر پیش می رود و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را مضحکه ملت قرار می دهد و این فرد مورد انتقاد آمریکایی ها قرار می گیرد، به گونه ای که روزنامه مشهور "واشنگتن پست" در خصوص وی گفت: "ترامپ آمریکا را به نابودی هدایت می کند".

نابودی رژیم صهیونیستی یک وعده الهی است

تجمع علمای مسلمان در بخش دیگر اشاره کرد: علی رغم انتقاد هایی که از سازمان های حقوق بشر شده، رژیم اسرائیل همچنان اقدام به بازداشت کودکانی در سنین 4، 6 و 13 سال می کند.

این تجمع تاکید کرد: نابودی رژیم صهیونیستی یک وعده الهی است و این وعده هرگز تغییر نخواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha