جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید محمود علوی

حوزه/ وزیر اطلاعات گفت: چتر خدمت، آرامش و امنیت آفرینی سربازان گمنام امام زمان (عج) باید بر سر همه شهروندانی که نیت به چالش کشاندن جامعه را ندارند، گسترده باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی، در جمع استاندار، معاونان استاندار و فرمانداران استان اصفهان با بیان این که ما باید چتر امنیت، آسایش و آرامش بر سر مردم باشیم، افزود: در حکومت اسلامی همه افراد جامعه باید از کرامت، احترام، اشتغال و امنیت برخوردار باشند.

وی با اشاره به آیات و روایات از معصومین (ع) درخصوص ضرورت تشکیل حکومت برای تأمین امنیت، معیشت و عدالت اظهارداشت: براساس آموزه های دینی ، خدمت رسانی به مردم توصیه شده است و در مسئله حکومت باید حکیمانه و خردورزانه تصمیم گرفت و عمل کرد.

وزیر اطلاعات اضافه کرد: امنیت باید موجب ارتقای انگیزه مردم در عرصه های مختلف شود و مسئولان باید قدر لحظات خود را برای خدمتگزاری به مردم بدانند.

وی مسئولیت ها را عرصه آزمون الهی دانست و با اشاره به حکومت حضرت سلیمان که آن را تفضل خداوند برای امتحان شکرگزاری و خدمت به مردم می دانست، افزود: فرمانداران و سربازان گمنام امام زمان (عج) نیز با خوشرویی مشکلات مردم را حل کنند.

حجت الاسلام و المسلمین علوی با بیان این که در جامعه اسلامی باید مهر و محبت موج زند و از تبادل نفرت پرهیز شود، اظهارداشت: فرمانداران و سربازان گمنام امام زمان (عج) باید بی منت و بدون اذیت به مردم خدمتگزاری کنند.

وی بر رسیدگی به خانواده ها، توجه به طبقات پایین جامعه، بستن پیمان با خداوند و جلب رضایت امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) در کارها تاکید کرد و گفت: این گونه امور موجب جاودانگی عمل و کسب آرامش خواهد شد.

در جریان این سفر، وزیر اطلاعات ساختمان جدید ستاد خبری اداره کل اطلاعات استان اصفهان را افتتاح کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha