پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ثابت

معاون تبلیغ حوزه علمیه چهار محال و بختیاری گفت: در حال حاضر 31 مبلغ  امین در سطح استان در مدارس آموزش و پرورش فعالیت تبلیغی می کنند که منجر به پرورش و ظهور و بروز بیشتر استعداد نوجوانان در ابعاد مختلف شده است.

حجت الاسلام محمد حسین مردانی در گفت وگو با خبرنگارخبرگزاری«حوزه» در شهرکرد اظهار کرد: فاطمه ثابت از دانش آموزان مقطع متوسط دوم در رشته تجربی از مدرسه حضرت زینب(س) شهرستان لردگان موفق به کسب رتبه برتر کشوری در کنگره ملی پرسش مهر رئیس جمهور شد.

وی بیان کرد: دانش آموز خانم ثابت در جشنواره پرسش مهررئیس جمهور درسال 97 با سوال «چه حرفه ای آموخته اید و چگونه بکار بسته اید» با هدایت مبلغه امین مدارس حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری خانم کیانی شرکت کرد.

حجت الاسلام مردانی تصریح کرد: خانم ثابت در رشته نقاشی در این جشنواره شرکت می کند و در پایین این نقاشی توضیحاتی را با کمک مبلغه امین مدارس ارائه می کند که در نهایت منجر به کسب رتبه دوم کشوری می شود.

وی افزود: در این مدرسه مبلغه مدارس امین به نام خانم کیانی به صورت جدی در زمینه های تربیت دینی و تعمیق مفاهیم دینی فعالیت دارند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: در حال حاضر 31 مبلغ  امین در سطح استان در مدارس آموزش و پرورش فعالیت تبلیغی می کنند که منجر به پرورش و ظهور و بروز بیشتر استعداد نوجوانان در ابعاد مختلف شده است.

وی ادامه داد: ارتباط مبلغین امین مدارس حوزه علمیه استان با دانش آموزان در محدوده محیط مدارس نیستو در بیرون از محیط مدارس نیز این ارتباط و همدلی و رفاقت فی مابین دانش اموزان و مبلغین وجود دارد، کوه گشت، ورزش، تفریحات سالم، شرکت در نماز جمعه و بهره مندی از مشاوره های مختلف از جمله  مصادیق ارتباط مبلغین امین با دانش آموزان است.

       

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha