شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رعایت تقوا مشکلات جامعه را برطرف می کند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در حال ادای احترام بر مزار شهید گمنام؛ مقر لشکر 29حضرت نبی اکرم(ص)

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه آثار وضعی گناهان در زندگی انسان تاثیرگذار است، گفت: این که می بینید دادگاه ها شلوغ است، گرانی مردم را اذیت می کند و بعضا شکایات زیادی در جامعه داریم ، دلیل عمده آن عدم رعایت تقواست.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه آیت الله مصطفی علما، ضمن حضور در لشکر 29حضرت نبی اکرم(ص) و دیدار با فرماندهان و پرسنل این لشکر، با اشاره به اهمیت حفظ تقوا و پرهیزگاری توسط آحاد جامعه افزود: اگر در جامعه تمامی افراد اعم از مسئولین و مردم  تقوای الهی را رعایت کنند ، یقینا هیچ مشکلی برای اجتماع پیش نخواهد آمد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه عدم رعایت تقوار جامعه ما را گرفتار کرده است، گفت: این که می بینید دادگاه ها شلوغ است، گرانی مردم را اذیت می کند و بعضا شکایات زیادی در جامعه داریم ، دلیل عمده آن عدم رعایت تقواست.

وی با توجه به مهم دانستن  شعائر طبق آیات قرآن، گفت: شعار اسلام ، سلام است یعنی ما خواهان سلامتی طرف مقابل هستیم و تمام شئون زندگی او را توأم با سلامت می خواهیم.

آیت الله علما در ادامه با بیان اینکه همچنان که تقوا و همه مواهب ارزشی زندگی بسیار واجب و ارزشمند می باشد، باید حقوق تمامی آن ها را هم لحاظ کنیم، اظهار داشت: باید با رعایت حق تقوا، حق دوستی، حق اولاد، حق پدر و مادر،  زندگی دنیوی و اخروی را به جایگاه رفیع آن برسانیم.

شایان ذکر است، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه به محض ورود به مقر لشکر 29حضرت نبی اکرم(ص) با حضور بر مزار شهید گمنام و قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha