شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیرکل صداوسیمای مرکز استان کردستان

 حوزه/ مدیرکل صداوسیمای مرکز استان کردستان گفت: براساس آخرین آمارها بیش از 30 شبکه خارجی بر روی استان کردستان متمرکز شده اند تا زمینه تهاجم فرهنگی خود را تسهیل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، جعفر عبدالملکی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعریف امنیت بسیار گسترده و وسیع است و حوزه های زیادی از جامعه انسانی را شامل می شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز استان کردستان گفت: در بحث امنیت رسانه ای بعد «احساس امینت» با رسانه های مکتوب و مجازی ارتباط مستقیمی دارد.

عبدالملکی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: امینت 4 بعد اصلی اقتصادی و مالی، جانی و بهداشتی، فکری و ذهنی و جمعی دارد که در 2 حوزه خرد و کلان قابل تصور می باشد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز استان کردستان عنوان داشت: رسانه ها در دنیای کنونی وظایف و تعاریف بسیاری در حوزه حیطه کاری خود دارند که این حوزه ها شامل اطلاع رسانی، سرگرمی، جریان سازی و... می شود.

وی در ادامه سخنان خود بیان داشت: امنیت و جامعه یک رابطه متقابل و تعاملی دارند و در حوزه رسانه این موضوع اهمیت بیشتری دارد؛ یعنی تا زمانی که رسانه ها نهادهای امنیتی را یاری نکنند نمی توان و نباید انتظار امنیت پایدار در جامعه داشت.

عبدالملکی ادامه داد: اگر می خواهیم که حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و... رشد داشته باشیم باید موضوع امنیت جامعه حل شده باشد، به همین خاطر است که دشمنان به صورت متناوب اقدام به ایجاد ناامنی در کردستان می کنند که ما به اهدافمان نرسیم.

مدیرکل صداوسیمای مرکز استان کردستان اظهار داشت: براساس آخرین آمارها بیش از 30 شبکه خارجی بر روی استان کردستان متمرکز شده اند تا زمینه تهاجم فرهنگی خود را تسهیل کنند، لذا باید همه در این زمینه هوشیار باشیم و با این تهاجم فرهنگی دشمن هوشمندانه مقابله کنیم.

عبدالملکی گفت: براساس آمارهای به دست آمده کردستان جزو 5 استان کشور است که در حوزه فضای مجازی آسیب پذیری کمتری دارد، لذا امیدواریم که همچنان مردم این خطه ضمن آشنایی با فضای مجازی بیش از پیش هوشیار و دشمن شناس باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha