جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدباقر گلپایگانی

حوزه/ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان گفت: سفر بزرگان حوزوی به استان کردستان بی شک می تواند منشا تحولات شگرف در مدارس علمیه و سطح علمی طلاب شود و حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدباقر گلپایگانی در مدارس علمیه کردستان به ویژه در مدرسه علمیه قروه این تحولات به عینه مشاهده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدباقر گلپایگانی، فرزند عالم جلیل القدر آیت الله العظمی گلپایگانی سفری 2 روره به استان کردستان داشت.

علی اصغر دریایی، مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: در این سفر حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدباقر گلپایگانی با طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه دیدار داشتند و مراتب ذی طلبگی را به طلاب و روحانیون این مدرسه علمیه یادآوری کردند.

دریایی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های این سفر دو روزه حجت الاسلام و المسلمین گلپایگانی دیدار با حجت السلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی؛ نماینده ولی فقیه در کردستان و نیز دیدار با حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان؛ مدیر حوزه علمیه این استان و اساتید حوزوی بود.

در این دیدار که در مرکز مدیریت حوزه علمیه این استان برگزار شد، نماینده ولی فقیه در کردستان نیز حضور داشتند و مشکلات، راهکارها و... برای توسعه کمی و کیفی مدارس علمیه استان کردستان مورد بررسی قرار گرفت.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان در ادامه سخنان خود گفت: سفر بزرگان حوزوی به استان کرمانشاه بی شک می تواند منشا تحولات شگرف در مدارس علمیه و سطح علمی طلاب شود و حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدباقر گلپایگانی در مدارس علمیه کردستان به ویژه در مدرسه علمیه قروه این تحولات به عینه مشاهده شد.

دریایی ادامه داد: خوشبختانه در سالهای اخیر با تلاش های شبانه روزی حجت الاسلام و المسلمین عربیان، مدیر حوزه علمیه استان کردستان و نیز همکاری و همراهی، نماینده ولی در این استان شاهد حضور چهره های برتر حوزوی در این خطه از ایران اسلامی بودیم که ثمرات و برکات زیادی برای مدارس علمیه داشته است.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: دعوت از علما و اساتید برجسته حوزوی از برنامه های اصلی حوزه علمیه استان کردستان می باشد، زیرا دعوت از این علما زمینه رشد کمی و کیفی آموزش طلاب این استان را دوچندان خواهد کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha