پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 859798
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
استاندار فارس

حوزه/ استاندار فارس با اعلام اینکه در رسانه‌های دشمن ترویج فرهنگ غربی در دستور کار قرارگرفته است، گفت: دشمن با تکیه‌بر نقاط قوت ما تهاجمات خود را عملی می‌کند، ازاین‌رو خبرنگار مسلمان باید تلاش کند تا فرهنگ دینی را در جامعه گسترش دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، عنایت‌الله رحیمی، ظهر امروز در نشست صمیمی با اصحاب رسانه که در سالن شهید قاضی استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه روشن کردن افکاری عمومی یکی از وظایف خبرنگاران به شمار می‌رود، اظهار داشت: این کار باصداقت و خیرخواهی برای مردم عملی می‌شود.

وی بابیان اینکه خبرنگاران باید وضعیت فعلی کشور و تهدیدات علیه جامعه را به‌خوبی بشناسند، افزود: دشمن از طریق رسانه علیه منافع ملی و کشور توطئه می‌کند.

استاندار فارس با اعلام اینکه در رسانه‌های دشمن ترویج فرهنگ غربی در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: دشمن با تکیه‌بر نقاط قوت ما تهاجمات خود را عملی می‌کند، ازاین‌رو خبرنگار مسلمان باید تلاش کند تا فرهنگ دینی را در جامعه گسترش دهد.

وی از بین بردن سرمایه اجتماعی نظام را یکی دیگر از تهدیدات دشمن علیه منافع ملی کشور دانست و عنوان کرد: دشمنان افراد مورد اعتماد نظام را مورد هجمه قرار می هند، ازاین‌رو باید مواظب این نکته باشیم تا خدایی ناکرده در زمین دشمن بازی نکنیم.

رحیمی در ادامه امنیت کشور در منطقه و جهان را بی‌نظیر دانست و ابراز کرد: امروز ایران از پایدارترین امنیت در خاورمیانه برخوردار است که این مطلب را  حاصل جان‌فشانی‌های سربازان گمنام نظام می‌دانیم.

وی تأکید کرد: بسیاری از رسانه‌های غربی به دنبال این هستند که یاس و ناامیدی را در بین جامعه جلوه دهند، بنابراین یکی از وظیفه‌های مهم رسانه‌های داخلی تزریق امید و نشاط در جامعه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha