شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت اللہ سید یوسف طباطبائی نژاد

حوزه/ امام جمعه اصفهان گفت: گاهی ممکن است دولتمردان اشتباهاتی انجام دهند، اما این اشتباهات نباید به پای نظام نوشته شود، زیرا از۴۰ سال گذشته تاکنون دولت ها اقدام ها و کارهای بزرگی را برای خدمت رسانی به مردم، پیشرفت و توسعه امکانات کشور انجام داده اند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، به نقل از دفتر امام جمعه، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در گردهمایی ائمه جمعه استان اصفهان که با حضور وزیر اطلاعات در سالن شهروند برگزار شد، افزود: گاهی از دولت گلایه داریم اما نباید همه خدمات دولت را نادیده بگیریم.  

وی اضافه کرد: دولت ها موظف هستند برای نظام جمهوری اسلامی تلاش کنند و تاکنون نیز کارهای خوب و ارزشمندی توسط آنها انجام شده است و انصافا" هم کار کرده اند بنابراین ائمه جمعه باید اقدامات انجام شده توسط دولت جمهوری اسلامی ایران را نیز برای مردم تبیین کنند.  

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه دشمن بشدت علیه جمهوری اسلامی ایران هجمه وارد می کند، اظهار داشت: هدف آنها این است که مقاومت ملت ایران مقابل زیاده خواهی استکبار جهانی را کم و مردم را از دولت و حکومت جمهوری اسلامی جدا کنند.  

وی تصریح کرد: در چنین شرایطی باید زمان شناس و دشمن شناس باشیم و با شناسایی روش هایی که قصد ضربه زدن به نظام را دارد، دشمن را در تحقق اهداف شوم خود شکست دهیم.

آیت الله طباطبایی نژاد افزود: نظام جمهوری اسلامی و دولت های آن در۴۰ سال گذشته سختی های زیادی را برای آبادانی و پیشرفت کشور پشت سر گذاشته اند و برغم موانع زیادی که دشمنان مقابل راه آنها ایجاد کرده اند اما کارهای معجزه آسایی نیز انجام دادند.  

وی با اشاره به پیشرفت های کشور در همه بخش ها پس از پیروزی انقلاب گفت: دستاوردها و موفقیت های دولت، موفقیت نظام است و ائمه جمعه باید دستاوردهای انقلاب اسلامی و دولت ها را بویژه در هفته دولت برای مردم تبیین کنند.  

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: گاهی ممکن است دولتمردان اشتباهاتی انجام دهند اما این اشتباهات نباید به پای نظام نوشته شود زیرا از۴۰ سال گذشته تاکنون دولت ها اقدام ها و کارهای بزرگی را برای خدمت رسانی به مردم و پیشرفت و توسعه امکانات کشور انجام داده اند.  

وی با بیان اینکه ائمه جمعه باید مطالبات مردم و نیازهای جامعه را نیز مطرح کنند، تصریح کرد: بیان این مطالب نباید به گونه ای باشد که دشمن از آن سوء استفاده کند و موجب یاس و ناامیدی در جامعه شود.  

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه نباید مردم را ناامید کنیم و خود نیز نباید ناامید شویم، افزود: دولت نمی تواند بسیاری از توقعات را برآورده کند بنابراین نباید در شرایطی که کشور با سختی های زیادی مواجه است، انتظارات را بالا ببریم.  

 نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، روشنگری را یکی از وظایف مهم ائمه جمعه دانست و افزود: هفته دولت، هفته نظام است و در این هفته باید دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران که طی۴۰ سال گذشته به سختی حاصل شده است برای مردم تبیین شود.  

وی افزود: در زمانی قرار داریم که تمام تلاش دشمن این است تا مردم را از نظام، رهبری و روحانیت جدا کند بنابراین باید کمر همت را برای مقابله با توطئه های دشمن ببندیم و مردم را از شرایط کنونی آگاه کنیم.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha