سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 859806
۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۲
غدیر

حوزه/ امام‌جمعه فسا دین اسلام را عصاره تمام ادیان الهی دانست و تصریح کرد: دین به برکت غدیر کامل شد. اگر مسئله غدیر به حاشیه رانده نمی‌شد وضعیت بشریتی که امروز همه در تنگنا گرفتار شده‌اند به این روز کشیده نمی‌شد.

حجت‌الاسلام حسین جمال‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به اهمیت غدیر اظهار داشت: غدیر امتداد ولایت رسول اکرم(ص) را تا پایان عمر دنیا معین می‌کند.

امام‌جمعه فسا، دین اسلام را عصاره تمام ادیان الهی دانست و تصریح کرد: دین به برکت غدیر کامل شد. اگر مسئله غدیر به حاشیه رانده نمی‌شد وضعیت بشریتی که امروز همه در تنگنا گرفتار شده‌اند به این روز کشیده نمی‌شد.

وی با تأکید بر اینکه با حاشیه راندن غدیر شاهد این‌همه ظلم و ستم به بشریت هستیم، خاطرنشان کرد: اگر غدیر محقق شده بود عاشورا و مصیبت‌هایی که در طول تاریخ اسلام و در زمان غیبت امام زمان(عج) اتفاق افتاده است، پیش نمی‌آمد.

حجت‌الاسلام جمال‌زاده اظهار کرد: باید پیام‌های غدیر را جهانی کرده و معارف غدیر را نیز به بشریت تبلیغ کنیم.

امام‌جمعه شهرستان فسا در پایان بیان داشت: اگر بتوانیم در ایام غدیر برنامه‌های غدیر را باشکوه جهانی برگزار کنیم و معارف غدیر را در غالب برنامه‌های مطلوب‌تری عرضه کنیم به‌خودی‌خود بشریت به‌سوی غدیر خواهد آمد و امیدواریم غدیر مقدمه‌ای برای ظهور آقا شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha