شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
روز خبرنگار

حوزه/ حوزه علمیه استان کردستان به مناسبت فرا رسیدن هفدهم مردادماه، روز خبرنگار بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حوزه علمیه استان کردستان به مناسبت هفدهم مرداماه، روز خبرنگار بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

روز خبرنگار و قلم، روزی است که با خون نگاشته شد. در این روز، مقدس‌ترین عامل سوگند در کتاب آسمانی بار دیگر به مظهر درخشش تبدیل شد تا حکایت گر زندگی تابناکِ رهپویانی شود که همواره با قلم خویش میثاقی جاودانه بسته‌اند.

بدون شک خبرنگاران، تصویرگران زمان خویش‌ و پرچم‌دار تعهد و وظیفه‌اند که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ «آگاهی بخشی» را بر دوش کشیده و با انتشار اخبار در صف مقدم مبارزه با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان این نظام قرار گرفته و وظیفه پاسداری  از اندیشه ها را بر عهده گرفته اند. ‌

هفدهم مرداد سالروز  شهادت شهید محمود صارمی را نباید تنها یک واقعه تاریخی در ذهن به یاد آورد، بلکه شهادت این ‌خبرنگار والا نشان از رسالت خطیر خبرنگاران و اثرگذاران عرصه ‌اطلاع رسانی صحیح و دغدغه مندانه در جنگ نرمی است که دشمن علیه ما به راه انداخته و در این بین خبرنگاران نقش حساسی در آشکار کردن حق و حقیقت و ایجاد وحدت، همدلی و غرور ملی ‌دارند. ‌‌خطی که همچنان با شهادت آن عزیزان در عرصه دفاع از دین و حریم ولایت ادامه دارد.

هفدهم مرداد، برگ زرینی از تقویم رسانه و فرصتی برای بیان اهمیت خبر و خبر رسانی و نیز ارج نهادن به تلاش و مسئولیت خبرنگاران به عنوان پرچمداران وادی قلم و آگاهی است.

حوزه علمیه استان کردستان در پایان این روز خجسته را به اصحاب قلم و خبرنگاران تبریک عرض می نماید و آرزو دارد که خبرنگاران در انجام رسالت مقدس خود بیش از پیش موفق باشند.

حوزه علمیه استان کردستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha