پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اختتامیه مسابقات زیباخوانی قرآن طلاب کرمان

حوزه/ چهارمین دوره مسابقات زیباخوانی قرآن کریم کرمان بعد از مدت 16 روز در مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) شهرستان شهربابک به پایان رسید و طی آن از برگزیدگان تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، اختتامیه چهارمین دوره مسابقات زیباخوانی قرآن کریم طلاب، با تقدیر از برگزیدگان، در شهرستان شهربابک برگزار شد.

حجت الاسلام فرهاد معافی، کارشناس قرآن معاونت تهذیب حوزه علمیه استان کرمان در این رابطه گفت: چهارمین دوره مسابقات زیباخوانی قرآن کریم در شهرستان شهربابک از هفتم ماه جاری آغاز و در مدت 16 روز به همراه برنامه های جانبی همچون اردوی یک روزه و برنامه های فرهنگی متنوع برگزار شد.

کارشناس قرآن معاونت تهذیب حوزه علمیه استان کرمان ادامه داد: در این دوره از مسابقات 25 نفر از طلاب مدارس علمیه استان، در رشته های زیبا خوانی و حفظ موضوعی شرکت کردند و در پایان از برگزیدگان تقدیر به عمل آمد.

وی در ادامه به اهداف برگزاری دوره اشاره کرد و افزود: هدف از برگزاری این دوره ارتقاء سطح تلاوت قرآن طلاب مدارس علمیه استان بوده است.

کارشناس قرآن معاونت تهذیب حوزه علمیه کرمان در پایان خاطرنشان کرد: به رغم اتمام این دوره به صورت حضوری، کماکان دوره به مدت 5 ماه به صورت تلفنی و براساس برنامه قبلی معاونت تهذیب استان ادامه خواهد یافت.

اسامی برگزیدگان چهارمین دوره مسابقات زیباخوانی قرآن استان کرمان:

1- فرشید عزیزی

2- رضا نژادشریف آباد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha