جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 859873
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰
غدیر

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران معصومیه(س) یزد از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی به مناسبت دهه ولایت به همت طلاب این مدرسه خبر داد.

فاطمه کارگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، گفت: نشست کارگروه برنامه‌های دهه ولایت با حضور مدیر مدرسه علمیه معصومیه(س) و طلاب عضو کارگروه و مبلغان غدیر برگزار شد.

وی افزود: 20 نفر از طلاب مدرسه علمیه معصومیه(س) برای تبلیغ در دهه ولایت، در دوره روایتگری غدیر مدیریت حوزه خواهران یزد شرکت کرده و فعالیت های تبلیغی خود را در این خصوص آغاز کرده اند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه معصومیه(س) وابسته به آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد، خاطرنشان کرد: جمعی از طلاب هم در دوره آموزش خطبه خوانی غدیر که به همت مبشران غدیر برگزار شده بود، حضور یافته اند.

کارگر اهم برنامه ها و مصوبات کارگروه غدیر را برپایی جشن با مشارکت طلاب در محلات نزدیک به مدرسه ویژه عموم بانوان، اعزام مبلغان به اماکن عمومی، پایگاه های بسیج و مجالس خانگی، برگزاری نشست بصیرتی با موضوع ایثار و دفاع از حریم ولایت  و تجلیل از شهدا به ویژه سادات، برگزاری برنامه شاد رنگ آمیزی واقعه غدیر بین کودکان و برگزاری مسابقه خطبه خوانی و واقعه غدیر با حضور طلاب این مدرسه برشمرد.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha