شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 859882
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
سرقت دو هزار دلاری از مسجد بروکلین

حوزه/ دو سارق، کمک های خیریه 2 هزار دلاری در مسجد بروکلین در ایالت نیویورک را که قرار بود صرف برگزاری مراسم عید قربان شوند، ربودند. یکی از سارقین خودش را نمازگزار جا زده بود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از cbs، یک مسجد شهر بروکلین در آمریکا اخیرا مورد سرقت قرار گرفته و 2 هزار دلار کمک های خیریه که قرار بود صرف برگزاری جشن عید سعید قربان در روز یکشنبه آخر هفته شود، ربوده شده است.
تصاویر دوربین های مداربسته امنیتی نشان می دهند که یکی از مظنونین خودش را به عنوان نمازگزار جا زده و با همکارش صندوق کمک های خیریه مسجد را خالی می کنند. دوربین امنیتی دیگر نشان می دهد که این فرد نماز جماعت را ترک کرده و به طبقه پایین می رود. به نظر می رود که دور می شود و جایی زیر پله ها مخفی می گردد، پس از اینکه نمازگزاران ساختمان را ترک می کنند مظنون دوم وارد ساختمان می شود.

ویدئوهای امنیتی نشان می دهند که دو مظنون گاوصندوق را حوالی ساعت 7 صبح به زور باز کرده، پول ها را برداشته و آن را در جیب هایشان می گذارند.

پلیس تحقیقاتی را برای پیدا کردن سارق پول ها آغاز کرده است.

محمد باهه مدیر مرکز اجتماعی-اسلامی در سان سنت پارک روز گذشته به خبرنگاران گفت: نزدیک به 2 هزار دلار از صندوق ربوده شده است.

محمد گفت: ما این برادران را می بخشیم. هر انگیزه ای که داشته اند ای کاش سراغ خودمان می آمدند و از ما کمک می خواستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha