جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دعای مادر برای مرد هندی، او را 26 مرتبه حاجی خانه خدا کرد

حوزه/ یک مرد هندی 62 ساله ، از زمانی که والدینش را به خانه خدا فرستاد و آن ها برایش دعا کردند، دعای مادر سبب شد هر ساله به خانه خدا بیاید و در مراسم حج شرکت کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» یک مرد 62 ساله هندی امسال برای بیست و ششمین بار به سفر حج مشرف شد. وی از سال 1994 تاکنون هر سال توفیق سفر حج را داشته است.

تقی الله خان در این باره به خبرنگاران گفت: برای من این افتخاری از جانب خداست و از هرچیزی ارزشش در این جهان بیشتر است. بیشتر مردم اگر بتوانند در تمام عمر یک بار به زیارت خانه خدا بیایند، خودشان را خوش شانس تلقی می کنند، و خداوند به من نعمت داده است که هر سال حج را انجام دهم

نخستین سفر حج خان در سال 1994 ، یک سال پس از سالی بود که والدینش را به خانه خدا فرستاده بود.

وی گفت: من از آن ها خواستم برایم دعا کنند تا بتوانم به حج نائل شوم. وقتی مادرم بازگشت به من گفت که مخصوص برایم دعا کرده تا حدی که فکر می کند من هر سال به حج بروم.

همانطور که مادرش پیش بینی کرده بود، خان سفرهای خانه خدا را از سال 1994 آغاز کرد و هر سال با همسرش به حج مشرف شد. او سپس تور گردشگری توکل را راه اندازی کرده و از سال 1996 هرساله به خانه خدا می آید. وی 126 بار حج عمره انجام داده و حداقل سالی 5 مرتبه به مکه می آید.

وی گفت: خداوند به قدری به من برکت داده که زندگی و کسب و کار من با حج است.

گفتنی است هر ساله بیش از 2 میلیون مسلمان به زیارت خانه خدا رفته و در مراسم حج شرکت می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha