پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عدالت مدیر کل جذب منابع و ظرفیت های مرکز خدمات

حوزه/ مدیرکل جذب ظرفیت‌ها و منابعِ مرکز خدمات حوزه‌های علمیه گفت: طرح جذب مشارکت‌های طلاب و روحانیون سراسر کشور برای ذبح قربانی در روز عید سعید قربان و توزیع آن بین نیازمندان جامعه هدف اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام محمد حسین عدالت با اشاره به فرارسیدن ایام عید سعید قربان و علاقه بسیاری از مؤمنین برای اختصاص گوشت قربانی به نیازمندان، گفت: مرکز خدمات چند سالی است، طرح جلب مشارکت‌های طلاب سراسر کشور در ارتباط با قربانی و عقیقه و توزیع بین نیازمندان جامعه هدف را دنبال می‌کند.
وی با بیان این که گوسفند قربانی از محل جمع‌آوری مشارکت‌های مردمی در مراکز استانی خریداری می‌شود، اظهار داشت: ان‌شاءالله در روز عید سعید قربان امسال نیز، ذبح قربانی توسط مراکز خدمات حوزه‌های علمیه سراسر کشور به‌ویژه در مناطق محروم و سیل‌زده صورت گرفته و بین خانواده‌های نیازمند، ایتام و خانواده‌های مرحومین توزیع می‌شود.
مدیرکل جذب منابع و ظرفیت‌های مرکز خدمات به تلاش مراکز استانی مرکز خدمات در اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: اطلاع‌رسانی به طلاب سراسر کشور از طریق ارسال پیامک و پرتال مرکز خدمات صورت گرفته است و شایسته است طلاب محترم نیز به بستگان و سایر مؤمنین اطلاع‌رسانی کنند.
وی تصریح کرد: ممکن است به لحاظ گران بودن گوسفندِ قربانی، افرادی به اندازه یک گوسفند نتوانند، اقدام نمایند؛ این افراد نیز می‌توانند در طرح ما شرکت کرده و به صورت مشارکتی بخشی از یک گوسفند را نیت نموده و ان‌شاءالله به همان میزان و بلکه به لطف و عنایت خدای تبارک و تعالی در ثواب ذبح کامل شریک باشند.
شایان ذکر است، طلاب سراسر کشور می‌توانند به روش‌های زیر وجوه مورد نظر خود را به‌صورت کامل و مشارکتی واریز و در این طرح شرکت کنند.
1. سامانه سخا – گزینه تبرعات – قربانی (حسب انتخاب واریز کننده به‌صورت کامل یا مشارکتی)
2. نرم‌افزار همراه خدمات قابل دریافت از آدرس: plink.ir/csisapp
3. از طریق واریز به شماره کارت یا حساب بانک ملی به شماره:
شماره کارت 9473-9998-9918-6037 یا شماره‌حساب 0112126270008
بنام مرکز خدمات-قربانی

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha