جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جشنواره تمنای وصال

حوزه/ جشنواره «تمنّای وصال»ز به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان در راستای پویش درخواست اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزان برای دیدار با رهبر معظم انقلاب برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در رشت، جشنواره تمنّای وصال به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان در راستای پویش درخواست اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزان برای دیدار با رهبر معظم انقلاب برگزار می شود.

این پویش بنا به درخواست اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزان برای دیدار با رهبر معظّم انقلاب از سوی جنبش دانش آموزی استان در حال اجراست.

بر اساس این گزارش، جشنواره مذکور در دو بخش برگزار می شود، بخش اول ویژه دانش آموزانی است که در گذشته توفیق دیدار با رهبر انقلاب نائل شده اند که می توانند برای شرکت در این جشنواره خاطرات، دلنوشته ها، اشعار و تصاویر خود را ارسال کنند.

همچنین بخش دیگر این جشنواره، ارسال دلنوشته، متن ادبی و شعر توسط دانش آموزانی است که تاکنون توفیق این دیدار را نداشته اند و مشتاقانه تمنای وصال دارند.

علاقمندان می توانند برای شرکت در این جشنواره آثار خود را از طریق پیام رسان های سروش و یا به آدرس mf۷۷۹@ ارسال کنند. صفحه اینستاگرام به آدرس tamannay_vesal@  نیز به منظور درج آثار راه اندازی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha