جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان

حوزه/ فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: با وجود اینکه کار خبرنگاران ستودنی است باز هم باید اذعان کرد که در جنگ نرم و مقابله با تهاجم فرهنگی عملکرد قابل قبولی نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سردار محمدحسین، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در مراسم گرامیداشت 17 مردادماه روز خبرنگار، اظهار داشت: همه ما مسئولان معتقد هستیم و ایمان داریم که کردستان نیازمند توسعه همه جانبه است، لذا برای تحقق این خواسته مهم نیازمند آگاهی بخشی در این زمینه هستیم که این بر عهده قشر تلاشگر خبرنگار و اصحاب رسانه است.

وی عنوان کرد: تعهد و اقدام رسانه های استان کردستان در  اجلاسیه حوزه شهدا به ویژه اجلاسیه کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان قابل ستایش است و امروز ما نسبت به این تعهد سر تعظیم فرود می آوریم.

این مقام نظامی در ادامه سخنان خود بیان داشت: خبرنگاران خود به خوبی می دانند که در کارشان باید نوشتن و صداقت را با هم توام کنند و اجازه ندهند که احساس کار آنها را زیر سؤال ببرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان ادامه داد: کار خبرنگار انعکاس وضعیت جامعه همانند کاستی، مشکلات و... می باشد، با این حال با هر خبرنگاری در کار خود نقدهایش منصفانه و برابر با واقعیت باید باشد و از نقدهای مغرضانه به شدت پرهیز کند.

سردار رجبی افزود: با وجود اینکه کار خبرنگاران ستودنی است باز هم باید اذعان کرد که در جنگ نرم و مقابله با تهاجم فرهنگی عملکرد قابل قبولی نداریم.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه باید با انعکاس صحیح اخبار در حوزه های مختلف، پروژه های محرومیت زدایی سپاه را منعکس کنند.

وی در ادامه بیان کرد: در عصر کنونی هیچ کسی نمی تواند منکر تاثیرگذاری رسانه ها در جهان کنونی باشد، لذا خبرنگاران و اصحاب قلم با تعهد و انقلابی باشند.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان در پایان سخنان خود گفت: امروز با وجود تحریم ها و جنگ روانی دشمنان، رسانه ها باید در راستای تحقق اهداف جمهوری اسلامی حرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha