جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان

حوزه/ وزیر اطلاعات با اذعان به اینکه در استان گیلان مشکل امنیتی وجود ندارد، گفت: عامل اصلی امنیت در منطقه، مردم و علماء هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گیلان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی، در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، با اشاره به صبغه فرهنگی و دینی گیلان این استان را استانی فرهیخته و با سابقه درخشان عنوان کرد و گفت: گیلان مهد پرورش و نمّو عالمان بزرگ است و از این جهت استان ممتازی در کشور است و شخصیت های بسیاری در این استان وجود دارند.

وزیر اطلاعات، با بیان اینکه مردم گیلان با سلایق و گرایش های مختلف با هم و در کنار هم با تعامل و انسجام هستند، افزود: خوشبختانه رشد و بلوغ سیاسی در گیلان بالاست و جایگاه استان از این نظر در کشور مطلوب است بنابراین باید مورد توجه ویژه ای قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه گیلان در حوزه امنیتی هم مشکل خاصی ندارد، افزود: به رغم گرایش ها و اقلیت های موجود در استان امنیت و آرامش کامل دراین  استان شمالی برقرار است.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه امنیت مقوله ای است که خود مردم عامل اصلی آن هستند، تأکید کرد: نیروهای امنیتی با تمام توان در کنار مردم هستند و حافظ امنیت و آرامش مردم خواهند بود.

وی ادامه داد: در گیلان نیاز نیست دستگاهی بخواهد امنیت را برقرار کند زیر عامل اصلی امنیت منطقه، مردم هستند و خودشان امنیت را برقرار می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین علوی یادآور شد: همراهی عمومی نخبگان و همدلی مردم با مدیران موجب شده اگر نگوییم گیلان بی مسئله است باید بگوییم گیلان استان کم مسئله ای است.

در دیدار مذکور، مدیر کل جدید اطلاعات استان گیلان معرفی شد و از تلاش های مدیرکل قبلی قدردانی به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha