پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 859946
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵
حجت الاسلام ارتقایی

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان گفت: در چند شهرستان استان همدان، شورای تبلیغ تشکیل شده و دارای آثار خوبی هم بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام مهدی ارتقایی، ظهر امروز در جلسه شورای تبلیغ استان همدان به ترکیب اعضای شورا اشاره کرد و گفت: نماینده ولی فقیه در استان، حوزه علمیه، سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان تبلیغات از اعضای ثابت و اصلی این شورا هستند و دیگر نهاد ها و اشخاص بسته به نوع جلسه و دستور کار در آن حاضر خواهند شد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان افزود: زمان برگزاری جلسات به صورت فصلی است و اگر موضوع خاصی نیز به وجود آید، به صورت فوق العاده جلساتی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در چند شهرستان استان همدان، شورای تبلیغ تشکیل شده و دارای آثار خوبی هم بوده است، یادآور شد: پس از حضور نماینده جدید ولی فقیه در استان و مدیر کل جدید تبلیغات امید ها در استان برای موفقیت بیشتر فعالیت های تبلیغی افزایش یافته است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان تصریح کرد: انتظار از تشکیل شورای تبلیغ ایجاد نگاه تسهیل گرانه در مشکلات است که با ترکیب فعلی دور از دسترس نمی باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از موضوعاتی که نیازمند رسیدگی جدی است، بحث روحانیون آزاد است که زیر نظر هیچ نهادی نیستند و باید به این موضوع ورود کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha