پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست هم انديشي «اشتغال زايي خانگي خانواده طلاب» حوزه علميه خواهران

حوزه/ عباسی با بیان اینکه مرکز نیکوکاری «کوثر» در آینده نزدیک با دریافت کد، فعالیت خود را رسما شروع خواهد کرد، گفت: مرکز نیکوکاری کوثر با حمایت های چند جانبه خود از خانواده های طلاب نیازمند از جمله برگزاری کلاس های آموزشی، به دنبال تقویت شخصیت و حفظ عزت نفس آن ها و ارتقا توانایی آن ها در زمینه شغلی است.

راضیه سلطان عباسی ندوشن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در هرمزگان، بیان داشت: نشست هم اندیشی «اشتغال زایی خانگی خانواده طلاب» با حضور شهروز درخشان ،مسئول راهبر شغلی کمیته امداد و  محقق، کارشناس شغل یابی، در مدیریت حوزه علمیه خواهران هرمزگان برگزار شد.

وی با بیان اینکه یکی از معضل های خانواده های نیازمند بیکاری افراد است، گفت: این نشست های مکرر با کارشناسان و مسئولان استانی در راستای پیشبرد اهداف مرکز نیکوکاری حوزه علمیه خواهران همچون اشتغال زایی و ارائه راهکارهای درآمد زایی افراد نیازمند، در جهت حمایت از خانواده های جامعه هدف و بعد از آن فرا هدف است.

 عباسی با بیان اینکه مرکز نیکوکاری «کوثر» در آینده نزدیک با دریافت کد، فعالیت خود را رسما شروع خواهد کرد، تاکید کرد: مرکز نیکوکاری کوثر با حمایت های چند جانبه خود از خانواده های طلاب نیازمند از جمله برگزاری کلاس های آموزشی، به دنبال تقویت شخصیت و بنیه کاری و حفظ عزت نفس در آن ها و در راستای ارتقا توانایی آن ها در هر زمینه ی شغلی است.

وی، امید بخشی را مهمترین هدیه برای خانواده های درمانده و آسیب پذیر اقتصادی دانست و خاطر نشان شد: گاهی انسان ها نیاز به فکر اقتصادی و گاهی نیاز به شخصیت بخشی و هویت بخشی دارند که مرکز نیکوکاری با برنامه ریزی های انجام شده، اشتغال زایی و ایجاد شغل پایدار را برای این افراد در برنامه کاری خود در نظر دارد.

عباسی تصریح کرد: نشست با کارشناسان و متخصصان از جمله آقای «شهروز درخشان» مسئول راهبر شغلی کمیته امداد و محقق که در زمینه ی شغل های پایدار و بازار آن در جامعه مطالعات زیادی داشته است، بهترین راهنما در جهت اشتغال زایی خانگی خانواده طلاب و انتخاب شغل های پایدار در استان هرمزگان خواهد بود.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران هرمزگان در پایان گفت: آموزش های لازم در زمینه ارتقا توان داوطلبان نیازمند شغل پایدار و مناسب، علاوه بر آموزش در فضای حقیقی در فضای مجازی نیز ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha