پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خبرگزاری حوزه

حوزه/ سرپرست حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به تلاش های خبرگزاری حوزه در انعکاس اخبار و رویدادهای حوزوی، خبرنگاران را طلایه داران جبهه آگاهی بخشی و بصیرت افزایی جامعه خواند.

حجت الاسلام سید محمد باقر موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با گرامیداشت روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی بخشی و بصیرت افزایی جامعه هستند و در این راستا زحمات و مشقات بسیاری را برای انعکاس و انتشار درست اخبار متحمل می شوند.

وی با اشاره به اینکه آگاهی بخشی دلسوزانه و صادقانه برای انعکاس اخبار به مردم باید همواره مورد توجه جامعه رسانه ای قرار گیرد، افزود: خبرنگاران باید رسالت خبری خود را متعهدانه، صادقانه و امانتدارانه انجام دهند و در انعکاس مطالبات مردمی به مسئولان همت خود را بکار گیرند.

سرپرست حوزه علمیه استان لرستان در ادامه با اشاره به تلاش های خبرگزاری حوزه در انعکاس اخبار و رویدادهای حوزوی، بیان داشت: خبرنگاران حوزه های علمیه سراسر کشور تلاش می کنند فعالیت های دلسوزان در حوزه تبلیغ دین را اطلاع رسانی کنند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه خبرنگاران خبرگزاری حوزه نقش مهمی در ترویج معارف دینی و ارزشی در جامعه دارند، گفت: خبرنگاران با تمام توان و همت جهادی میاحث دینی و قرآنی را در جامعه ترویج می دهند و در این راستا فعالیت های مبلغان در جای جای ایران اسلامی و خارج از کشور را اطلاع رسانی می کنند.

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha