جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر کل اوقاف مازندران

حوزه/ حجت الاسلام حیدری با بیان این که امروز هر چه داریم به برکت ولایت و رهبری است، تصریح کرد: اگر رهنمودها و نصایح رهبری نبود، امروز کشور در چنین جایگاه با عظمتی قرار نداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام  ابراهیم حیدری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران، عصر امروز در جمع اعضای هیأت های امامزادگان و مساجد مرکز استان با اشاره به در پیش دهه امامت و ولایت، بر ضرورت برگزاری هر چه باشکوه تر جشن های این دهه تأکید کرد.

وی با بیان این که جنبه مردمی بودن جشن های دهه غدیر باید حفظ شود، افزود: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت برگزاری با عظمت جشن های دهه غدیر بهره گرفته شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به این که دهه غدیر فرصت مغتنمی برای تبیین مسأله امامت و ولایت است، بیان داشت: باید تبیین صحیح جایگاه ولایت در این ایام از سوی مبلغان دینی و تربیبون داران مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام حیدری با بیان این که امروز هر چه داریم به برکت ولایت و رهبری است، خاطرنشان کرد: اگر رهنمودها و نصایح رهبری نبود، امروز کشور در چنین جایگاه با عظمتی قرار نداشت.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در طول تاریخ همواره دست های شیطانی در تلاش بودند تا مسأله امامت و ولایت را در جامعه اسلامی تضعیف کنند، بیان داشت: هوشیاری و بصیرت علمای دین مانع تحقق توطئه دشمنان شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که امروز همه توان و تلاش دشمن در جهت تضعیف جایگاه ولایت به کار گرفته شده است، گفت: دشمن به خوبی می داند که پیشرفت های نظام اسلامی در عرصه های مختلف مرهون و مدیون هدایت های رهبری است.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به این که دوری از ولایت و رهبری امروز جوامع اسلامی را دچار انحراف کرده است، بیان داشت: تنها راه برون رفت جامعه اسلامی از بحران ها و مشکلات، چنگ زدن به ریسمان ولایت و امامت است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه پس از رحلت پیامبر گرامی اسلام، امت اسلامی راه انحراف را در پیش گرفتند، خاطرنشان کرد: انحراف از مسیر ولایت بود که حادثه غمبار عاشورا را به وجود آورد.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه مازندران با تأکید براین که امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند تبعیت از ولایت و رهبری هستیم، ادامه داد: نباید بگذاریم توطئه دشمن در جهت تضعیف جایگاه ولایت به حقیقت تبدیل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha