پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم از خبرگزاری حوزه

حوزه/ مدیرکل و معاونین تبلیغات اسلامی استان قم با حضور در خبرگزاری حوزه از نزدیک در جریان فعالیت های این رسانه حوزوی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین عزت زمانی به همراه معاونین سازمان تبلیغات اسلامی استان قم با حضور در دفتر خبرگزاری حوزه  از نزدیک با فعالیت های این رسانه آشنا شده و از بخش های مختلف  خبرگزاری  بازدید کردند.

دیدار و گفت و گو با مسئولان، دبیران و کارکنان خبرگزاری حوزه نیز از دیگر بخش های این برنامه بود.

گفتنی است: انعکاس مستمر و به‌هنگام آخرین دیدگاه‌های مراجع عظام و بزرگان حوزه و اخبار مراکز، مدارس و مؤسسات حوزوی؛ تعامل خبری منظم با رسانه‌های جمعی کشور به ویژه رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها؛ اعزام خبرنگار به خارج از کشور و تهیه گزارش‌های مبسوط از مؤسسات اسلامی و دینی مستقر در خارج کشور؛ اعزام خبرنگار به استان‌های مختلف، تهیه گزارش از مدارس علمیه و مراکز حوزوی و گفت‌وگو با ائمه‌جمعه و مسئولان حوزوی و فرهنگی مناطق مختلف کشور از اهم فعالیت های خبرگزاری حوزه است.

از دیگر فعالیت‌ها و دستاوردهای این خبرگزاری می توان به پوشش خبری مناسب همایش‌های حوزوی، کشوری و بین‌المللی همراه با گفت‌وگوی اختصاصی با شخصیت‌های ملی و بین‌المللی و انعکاس نظرات آنان پیرامون جایگاه و وضعیت حوزه‌های علمیه و نقش و تأثیر انقلاب اسلامی بر رویدادهای جهان و مهم‌ترین مباحث روز ایران و جهان اشاره کرد.

خبرگزاری حوزه، وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه است و حجت الاسلام والمسلمین سید مفید کوهساری، مدیرمسئول این خبرگزاری می باشد.

دفتر خبرگزاری حوزه در قم، بلوارامین، بلوار جمهوری اسلامی، کوچه شماره 2، پلاک 15 واقع شده است.

برای مشاهده تصاویر این بازدید اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha