شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نمایشگاه محصولات فرهنگي مهدوی در حوزه علميه خواهران برگزار شد

حوزه/مسئول خواهران بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) هرمزگان گفت: نمایشگاه محصولات فرهنگی مهدوی با همکاری مدیریت حوزه علمیه خواهران هرمزگان برگزار شد.

فاطمه استادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در هرمزگان، گفت: نمایشگاه محصولات فرهنگی مهدوی ویژه مربیان مهدویت، در مدیریت حوزه علمیه خواهران هرمزگان برگزار شد.

وی افزود: هدف از برپایی نمایشگاه، گردآوری محصول های مهدوی و نشر این آثار در بین خانواده ها و عموم جامعه است تا با دسترسی آسان کودکان و نوجوانان به این محصولات و آشنایی بیشتر با معارف مهدوی تفکر مهدوی در آن ها شکل گیرد.

استاد حوزه با بیان اینکه کتاب های نمایشگاه از انتشاراتی همچون آینده پژوهی و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) تهیه شده است، گفت: محصولات نمایشگاه شامل؛ کتاب مهدوی ویژه کودکان و نوجوانان و مربیان مهدوی، پیکسل، سنجاق سینه، برچسپ، پوستر نمایشگاه مهدوی، کاردستی مهدوی، لیوان نوشته با نام مقدس حضرت مهدی(عج)، گردن آویز مهدوی و... و. است.

 استادی خاطر نشان شد: در آینده، نمایشگاهی با محصولات تخصصی در یک مکان وسیع تر و غرفه بندی شده برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: با توجه به استقبال مراجعه کنندگان از محصولات فرهنگی مهدوی در این نمایشگاه، در آینده نزدیک نمایشگاه محصولات فرهنگی مهدوی در شهرستان های مورد تقاضا نیز برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha