جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید احمد صافی نماینده آیت الله سیستانی

حوزه/ امام جمعه کربلا با تاکید بر اینکه حضرت آیت الله سیستانی سال هاست خواستار مبارزه با فساد هستند و هیچ نتیجه ای حاصل نشده است، گفت: باید به صورت جدّی در برابر مشکلات ایستاد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد صافی در خطبه نماز جمعه کربلا که در صحن حرم امام حسین (ع) ایراد شد، به شدت از مسئولین و دولت عراق انتقاد کرد.

سید احمد صافی اشاره کرد: سؤالات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی داریم که مشروع است و گاهی به گوش کسانی که می توانند به آن ترتیب اثر بدهند نمی رسد و رنج های مردم را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه این سوالات همان آرمان های ملت است، گفت: اموال کشور با این ارقام هولناک کجا می رود؟ چرا رنج های ملت عراق ادامه دارد؟ هر روز از فساد و ارقام بزرگ و هولناک می شنویم.

سید صافی ادامه داد: آیا افقی برای حل مشکلات و سقف زمانی برای آن است؟ آیا وقت آن نرسیده که ملت در آسایش باشند و به ساده ترین حقوق برسند؟ شهروند به فکر فرار از کشور است، چرا حکومت ملت را برای احترام قانون تربیت نمی کند، کشور سوار بر امواج است و همگی بی توجه هستند.

آیت الله سیستانی سال هاست خواستار مبارزه با فساد هستند

امام جمعه کربلا با تاکید بر اینکه حضرت آیت الله سیستانی سال هاست خواستار مبارزه با فساد هستند و هیچ نتیجه ای حاصل نشده است، گفت: باید به صورت جدّی در برابر مشکلات ایستاد و ما چیز هایی در مورد راه های حل مشکل می شنویم امّا در واقع هیچ کاری صورت نمی گیرد.

وی افزود: هیچ کس به جوانان توجه نمی کند و برخی از آن ها 5 هزار دینار هم در جیب ندارند و برخی از آن ها فارغ التحصیل شده و از تحصیل خسته شدند و میوه آن را نچیده اند.

نماینده آیت الله سیستانی از واردات محصولات کشاورزی و وارد کردن خسارت به کشاورزان و کشتزار های عراق انتقاد کرد و گفت: کشاورزی در عراق نابود شده و کشور به بیابان تبدیل شده است.

سید صافی در پایان تصریح کرد: چه وقت این خستگی ها و رنج های پشت سر هم تمام می شود، رسانه ها مشوش، اعتماد ها از بین رفته و اخبار خسته کننده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha