شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ |۱۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 30, 2024
خطبای جمعه لبنان

حوزه/ خطبای جمعه لبنان از موضع گیری شجاعانه و با صلابت ایران در مخالفت با تهدید ها و دیکته های آمریکا قدردانی کردند و گفتند: این موضع گیری بیانگر صداقت و ثبات جمهوری اسلامی ایران در همراهی با مسائل حقیقی امت است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، خطبای جمعه لبنان از موضع گیری شجاعانه و با صلابت ایران در مخالفت با تهدید ها و دیکته های آمریکا قدردانی کردند و گفتند: این موضع گیری بیانگر صداقت و ثبات جمهوری اسلامی ایران در همراهی با مسائل حقیقی امت است.

شیخ خطیب از موضع گیری شجاعانه و با صلابت ایران در مخالفت با تهدید ها آمریکا قدردانی کرد

شیخ علی خطیب نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، دخالت آشکار آمریکا در امور داخلی لبنان را محکوم کرد و از وزارت امور خارجه خواست برای جلوگیری از این دخالت، موضع قاطعی داشته باشد.

وی از موضع گیری شجاعانه و با صلابت ایران در مخالفت با تهدید ها و دیکته های آمریکا قدردانی کرد و گفت: این موضع گیری بیانگر صداقت و ثبات جمهوری اسلامی ایران در همراهی با مسائل حقیقی امت است که با محور شرارت که به دنبال بازگرداندن ملت ها به دایره استعمار و سلطه است، مقابله می کند.

شیخ خطیب عملیات قهرمانانه مقاومت که بیانگر شجاعت و قدرت ملت فلسطین است، ارج نهاد و گفت: این ملت پیروز خواهد شد و قدرت های ظلم بر آن  مسلط نخواهد شد.

شیخ دعموش: بهترین واکنش به دخالت آمریکا، کنار گذاشتن اختلافات و جلوگیری از فتنه است

شیخ علی دعموش نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله در خطبه نماز جمعه گفت: آمریکا که به دروغ ادعا می کند که به حاکمیت لبنان احترام می گذارد، تاریخ آن پُر از دخالت در امور داخلی لبنان، فتنه انگیزی، تحریک علیه یکدیگر، تعمیق اختلافات، تقویت یک گروه علیه گروه دیگر و مجازات مالی و اقتصادی لبنان است.

وی بر ضرورت مقابله سیاستمداران، مردم و تمامی لبنانی ها، به ویژه مدعیان حاکمیت و استقلال که تنها زمانی که مسئله مربوط به اتهام ایران یا سوریه است، صدایشان را می شنویم و وقتی که حرف از جنایت های آمریکا یا عربستان سعودی علیه لبنان یا جنایت های اسرائیل زبانشان را می بلعند و ساکت می شوند، با دخالت آمریکا تاکید کرد.

عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: بهترین پاسخ به دخالت آمریکا، همبستگی در مقابل سلطه آمریکا، کنار گذاشتن اختلافات، همراهی با راه حل ها و جلوگیری از فتنه است.

سید فضل الله: مقاومت در کرانه باختری ادامه دارد

سید جعفر فضل الله در خطبه نماز جمعه گفت: نیرو های اشغالگر صهیونیستی به سرکوب ملت فلسطین ادامه می دهد و یورش ها و بازداشت های خود را در کرانه باختری افزایش داده است و این عملیات را برای جلوگیری از عملیات جهادی مقاومت انجام می دهد.

وی افزود: در برابر دیدگان جهان و با توطئه قدرت های بزرگ، شهرک سازی در سرزمین های اشغالی افزایش یافته است و نتانیاهو سنگ بنای احداث 650 واحد مسکونی در شمال شهر رام الله را تصویب کرد.

سید فضل الله اشاره کرد: ما به ملت فلسطین که انواع محاصره ها را تحمل می کند و به راهپیمایی بازگشت و عملیات مقاومت ادامه می دهد، درود می فرستیم.

وی افزود: مقاومت در کرانه باختری ادامه دارد و اهالی آن از مقابله با شهرک سازی باز نمی ایستند.

شیخ نابلسی: برخی برای ضربه زدن به ریاست جمهوری تلاش می کنند

شیخ صادق نابلسی در خطبه نماز جمعه گفت: آمریکا از طریق تحریم حزب الله یا ترسیم مرز های دریایی و زمینی یا مسئله استخراج نفت علیه لبنان فشار می آورد و اکنون می خواهد از طریق حادثه قبرشمون فشار را بیشتر کند و لبنانی ها را به اختلاف و تفرقه سوق دهد.

وی اشاره کرد: بدون شک کسانی در لبنان هستند که برای ضربه زدن به ریاست جمهوری و تعطیلی کشور مواجب می گیرند.


چ

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha