جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله موسوی جزایری
آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ آیت الله موسوی جزایری گفت: بنده نسبت به ولنگاری فضای مجازی نگران هستم! امروزه گروه‌های معاند بسیار زیادی در حال ایجاد نا امنی فکری برای مردم بوده و به همین دلیل نیز دولت باید فکری به حال فضای آشفته مجازی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله موسوی جزایری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در نشستی با مدیران رسانه‌های خوزستان، ضمن تسلیت شهادت امام محمد باقر(ع) و همچنین تبریک به مناسبت ایام غدیر، با بیان اینکه دشمن در تلاش برای ایجاد نا امنی فکری برای مردم است، گفت: رسانه‌ها باید هوشیار باشند؛ چراکه دشمن تلاش دارد میان مردم ایجاد نا امنی امنیتی کند.

وی خطاب به مسئولان عالی‌رتبه کشوری، اظهارداشت: خطاب می‌کنم به مسئولان کشور که یک مقدار به این مسأله توجه داشته باشند! کدام دولتی، کشور خود را آماده تاخت‌وتاز دشمن در پیکره رسانه‌ای‌اش می‌کند!؟

آیت الله موسوی جزایری، با ابراز نگرانی نسبت به ولنگاری فضای مجازی، گفت: بنده نسبت به ولنگاری فضای مجازی نگران هستم! امروزه گروه‌های معاند بسیار زیادی در حال ایجاد نا امنی فکری برای مردم هستند! بارها از عوام شنیده‌ام که قرار است جنگ نظامی رخ دهد! حال آنکه این اخبار، هیچ منبعی نداشته و به هرکدام از آنها گفته‌ام این خبر را از کجا شنیده‌ای، در پاسخ گفته؛ «فضای مجازی»!.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در پایان اظهارداشت: شایعه‌پراکنی در فضای مجازی آن‌قدر زیاد شده که حتی افراد تحصیل‌کرده و موجه نیز فریب آن اخبار کذب را می‌خورند! به همین دلیل دولت و دستگاه‌های مرتبط باید فکری به حال این ولنگاری عمومی در فضای مجازی کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
    0 0
    پس حوزه چیکارس که دولت فکر کنه
  • اسلامی IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
    0 0
    خدا حفظشون کنه
  • شبنم IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
    0 0
    لطفا نسبت به اون طلبه نوشهری شفاف سازی کنید.
  • حسین بیات IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
    0 0
    کو گوش شنوا؟
  • آقا محمد حسین IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
    0 0
    اگر همین فضای مجازی نبود ایشون هنوز بر سر کار بودند، نگرانیشون کاملا دلسوزانه و قابل درک هستش