شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بازدید آیت الله موسوی جزایری از رسانه رسمی حوزه
آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه اطعام غدیریه باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود، گفت: رسانه‌ها باید مردم را به این فریضه سوق دهند.

آیت الله موسوی جزایری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با تبریک فرا رسیدن اعیاد قربان تا غدیر اظهار داشت: اعیاد غدیر فرصتی برای معرفی معارف ناب شیعه، به جهان اسلام و علی‌الخصوص عالم بشریت است.

وی خطاب به مدیران رسانه‌ها، گفت: اصحاب رسانه به ویژه مدیران رسانه‌های خوزستان، باید عِرق ولایی خود را با حضور در صحنه اطلاع‌رسانی نشان دهید.

آیت الله موسوی جزایری، تصریح کرد: بالاترین افتخار ما، علوی بودنمان است و ایران تنها کشوری است که اکثریت ملت آن، شیعه ولایی بوده و همگی زیر پرچم ولایت امیرالمؤمنین(ع) زندگی می‌کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، اذعان کرد: اسلامی که ما مطرح می‌کنیم، اسلام ارزش‌های اصیل است که می‌توانیم آنها را از نهج‌البلاغه استخراج کنیم.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه اطعام اعیاد غدیر باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود، اظهارداشت: رسانه‌ها مردم را به سمت این مهم سوق دهند.

آیت الله موسوی جزایری، در پایان بیان کرد: باید صدای ولایت امیرالمؤمنین علی(ع) را با تفسیر علوی نه اموی به دنیا برسانیم و حال آن که چه زمانی بهتر از عید غدیر که اسلام را با غایت علی بن ابی‌طالب(ع) به دنیا عرضه کنیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا ناصری IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
    0 0
    اطعام غدیریه دیگه چه صیغه ایه؟!!! کل کشور از اهواز الگو گرفتند با عنوان ضیافت علوی چرا عنوان جدید درست می کنید و این حرکت عمومی رو تضعبف می کنید خبر دارم در عراق هم با همین عنوان ضیافت علوی راه افتاده تعجب می کنم چرا داشته هامون رو به تاراج میدیم ممنون میشم حوزه نیوز پیگیر این موضوع مهم بشه قابل ذکره طرح ضیافت علوی ده سال پیش توسط جمعی از طلاب اهواز راه افتاد
  • محمد IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
    0 0
    اقا چرا همش با این بنده خدا مصاحبه میگیرید؟خبریه؟کمک های مالی ب خبرگزاری میکنه که تبلیغشو میکنید؟