شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شکرانه غدیر

حوزه/ مجموعه فیلم کوتاه «شکرانه غدیر» با هدف ترویج فعالیت‌های اجتماعی مفید و ترویج فرهنگ غدیر در هشت قسمت توسط جمعی از طلاب جوان حوزه علمیه اهواز، تهیه و تولید شد.

حجت‌الاسلام میلاد امینی موحد، مسئول شبکه رسانه‌ای صف، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به تولید مجموعه فیلم کوتاه «شکرانه غدیر»، اظهار داشت: این کار، با هدف ترویج فعالیت‌های اجتماعی مفید و ترویج فرهنگ غدیر در هشت قسمت توسط جمعی از طلاب جوان حوزه علمیه اهواز، تهیه و تولید شد.

وی تصریح کرد: توجه به اطعام در روز غدیر خم، ترویج عیدی و هدیه دادن، به تصویر کشاندن سنت زیبای ایستگاه‌های صلواتی و همچنین پوشیدن لباس نو و آراسته بودن در کنار برگزاری مراسمات جشن و شادی از موضوعاتی است که در هشت فیلم کوتاه با عنوان «شکرانه غدیر» تهیه شده است.

حجت‌الاسلام امینی موحد، با تأکید بر لزوم تولید آثار فاخر هنری توسط هنرمندان تأکید کرد: طلاب هنرمند بایستی پیشتاز عرصه تبلیغ بزرگ‌ترین عید خدا یعنی غدیر خم و دهه ولایت باشند.

لازم به ذکر است، مجموعه شکرانه غدیر با تهیه‌کنندگی و کارگردانی حجت‌الاسلام امینی موحد، توسط شبکه رسانه‌ای صف تهیه و تولید شده که قرار است فردا برای نخستین بار از خروجی «خبرگزاری حوزه» منتشر شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا ناصری IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
    0 0
    سلام / کماکان منتظریم