چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دعای عرفه

نوای روحبخش دعای عرفه و اقامه نماز عید سعید قربان در بیش از ۱۰۰ نقطه استان لرستان به همت قریب به ۱۸۰ مبلغ مدیریت و اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام احمد رضا غلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه دعای روحبخش عرفه دارای مضامین بلند و معارف عرفانی فراوان است، گفت: دعای عرفه اوج بندگی، خلوص عبادت و راز و نیازی معنوی با  خدای متعال است که با قرائت عمیق آن می توانیم بندگی واقعی خود در محضر خالق جهان به تصویر بکشانیم.

وی با بیان اینکه دعای عرفه افتخار شیعیان است، افزود: دعای عرفه را باید با تفکر و تدبر قرائت کنیم، چرا که این دعا دارای مضامین بسیار ارزشمند و دلنشین است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه نوای روحبخش دعای عرفه و اقامه نماز عید سعید قربان در بیش از ۱۰۰ نقطه استان لرستان به همت قریب به ۱۸۰ مبلغ مدیریت و اجرا خواهد شد، خاطر نشان کرد: مراسم محوری دعای عرفه و نماز عید سعید قربان در خرم آباد، در مصلی الغدیر این شهرستان و در سایر شهرستانها به همت ائمه جمعه و مبلغان در مناطق شهری و روستایی استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام غلامی در پایان یادآور شد: تمهیدات و برنامه ریزی های لازم برای برگزاری باشکوه دعای عرفه و نماز عید سعید قربان در مساجد، مصلی ها و اماکن تبلیغی اندیشیده شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha